• Ik wil heel erg graag emo/scene hair (de stijl) ik ben geen emo of scene maar ik vind het haar MEGA GAAF! ik heb het geprobeerd maar dit was het resultaat:
    http://nicky-ik-dus.hyves.nl/fotos/1325064104/0/4UV0/?ga_campaign=profileOwner_Picture_ProfileBoxLeft
    (ja make-up is uitgelopen)

    maar wat is graag wil is dit:
    http://1.bp.blogspot.com/-iWybNROjxC8/TZg42R_de8I/AAAAAAAAAB8/0q_WHpsHt1Q/s1600/emo-hair-styles-for-girls-with-long-hair-a.jpg
    (niet precies maar zo iets)

    ik heb op youtube gezocht naar filmpjes van andere maar het wil niet!! (huil) nu is mijn vraag dus heeft iemand enig idee hoe ik het nog verder omhoog kan krijgen?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 18:11 ]

    CountMeIn schreef:
    Ik kan je wel vertellen hoe je dit, doet in 5 minuten zónder extansions : 'D
    Klik1 & Klik2

    Nu wil ik het ook weten :Y)


    I am an idiot, I move.

    Stijlen, héél veel laagjes, touperen en haarlak. Oefenen en oefenen en het wordt vanzelf beter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AllstarW schreef:
    Ik heb ooit een filmpje gezien van Christina Grimmie die uitlegde hoe ze haar haren deed,
    zij heeft toch zo'n haarstijl?

    Check mijn filmpje, dat is waarschijnlijk wat je bedoelde :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    AllstarW schreef:
    Ik heb ooit een filmpje gezien van Christina Grimmie die uitlegde hoe ze haar haren deed,
    zij heeft toch zo'n haarstijl?

    Deze?


    Let it come and let it be

    Youtube en dan zo'n tutorial kijken? --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Snuff schreef:
    (...)
    Nu wil ik het ook weten :Y)

    Als je een scheiding hebt, die afwijkt naar links of rechts, like me, dan meot je van het grootste gedeelte zegmaar, de bovenste pluk, even weg halen. De rest van die kant, zachtjes touperen, flinke dot sterke haarlak er in, met een grove borsten zachtjes wat platter borstelen, als het té plat is, héél voor zichtig bij touperen, en nog een dot haarlak :Y)
    Je toupeerd, (bijna) niet aan de onderkant en aan de randen van het haar, dus bij je gezicht, anders krijg je zo'n verborgen gezicht of afro kapsel.
    De andere kant daar leg je een héle dunne pluk aan de zijkant en toupeer je de rest net zoals de vorige keer.
    Vervolgens toupeer je vanaf de ONDERKANT de 2 bewaarde plukken, niet te zwaar touperen, héél voorzichtig. Houdt de plukken recht opstaand, haarlak er in gooien, vooral aan de onderkant, bij je hoofdhuid flink wat haarlak er in. Op laten drogen terwijl je het omhoog houdt, en naar beneden drukken.
    Daarna, spuit je terwijl het haar hangt, héél veel haarlak op je scheiding, zodat ht lekker nat en kleeverig wordt, met je vingers pluk je de haran aan de scheiding omhoog, nog een keer haarlak, en nog een keer plukken, op laten drogen terwijl je plukt.
    Op héél je haar nog een dún laagje haarlak, en klaar. Als je de onderkant nog wilt stijlen, kun je dat doen, maar het wordt er niet héél veel mooier van.

    LET OP: Dit werkt alleen als je één of meerdere laagjes hebt. Het liefst ook één ter hoogte van je ogen.


    Let it come and let it be

    @Endure Ik heb al redelijk vaak tutorials gekeken maar ik denk dat ik inderdaad nog moet oefenen :S

    @CountMeIn ga ik zeker eens proberen!! MEGA BEDANKT!!!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:22 ]

    1 stijl
    2 schuine pony, pony, lok of whatever
    3 laagjes (kan je het omhoog doen enzoww)
    4 acessoires
    5 eventueel geverfd
    good luck (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    danke!!

    Graag gedaan :'D
    Misschien, moet ik ook een stappenplan gaan maken om het ut je haren te krijgen? Want dat is best een klus, gezien ik er tochn een partij haarlak in heb gegooit : 'D
    Heb het net 15 minutjes geleden uitgeprobeerd, lekker random proberen, en er kwam uiteindelijk iets uit

    Maar lieffie, dat extremere Scene haar, kun je beter niet doen. Ik weet dat het er zéér mooi en verleidelijk uit ziet, maar geloof me als ik zeg dat het maar een paar mensen écht goed staat. Dit is de wat voorzichtigere versie, maar die extreme kapsels, daar meot je echt het gezicht voor hebbe, en de make-up en kleren maar voor dragen.


    Let it come and let it be

    @CountMeIn Ik weet het, ik heb er het hoofd niet voor, bot gezegd is mijn kop gewoon te dik, maar zo ben ik nou eenmaal gebouwd xD maar hoelang heb je ongeveer nodig voor het haar? ik heb namelijk nooit zoveel tijd 's ochtend (ik heb 30 minuten om mijn kleding, haar en make-up te doen xD)

    emmaf13 schreef:
    @CountMeIn Ik weet het, ik heb er het hoofd niet voor, bot gezegd is mijn kop gewoon te dik, maar zo ben ik nou eenmaal gebouwd xD maar hoelang heb je ongeveer nodig voor het haar? ik heb namelijk nooit zoveel tijd 's ochtend (ik heb 30 minuten om mijn kleding, haar en make-up te doen xD)

    Het kost wel wat tijd dat weet ik wel:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hmm moet dan waarschijnlijk nog eerder op staan (huil) :S

    ok ik heb het geprobeerd maar het ziet er niet uit (huil) misschien moet ik toch wat meer oefenen xD :S

    Animale schreef:
    Zoiets?


    Zei heeft johny depp trektjes :P


    Love sheds light one the darkest of times