• ....dan zijn het copycats.

    En dan bedoel ik mensen die dan plaatjes/stories of whatever van je afpakken, en daarna geen copyrights geven. En daarom ben ik ook heel blij dat de data er wordt bijgezet als je iets publiceert.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 13:02 ]


    There's power in the words you whisper.

    Zijn dat mensen die je story's stelen?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Copycats heb je altijd en overal en dat hoeft zelfs niet altijd slecht te zijn :)


    Life is hard and then we die

    SoCute schreef:
    Zijn dat mensen die je story's stelen?


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    En dan hou je wel van Twilight? Persoonlijk vind ik Twilight een groot copycat verhaal van de Vampire Diaries en de boeken van Anna Rice.

    Maargoed, ik ben het met je eens, het is heel vervelend. Alhoewel er tegenwoordig gewoon sowieso weinig originele dingen meer zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    PUKKELxDING schreef:
    Copycats heb je altijd en overal en dat hoeft zelfs niet altijd slecht te zijn :)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Memphis schreef:
    En dan hou je wel van Twilight? Persoonlijk vind ik Twilight een groot copycat verhaal van de Vampire Diaries en de boeken van Anna Rice.
    Maargoed, ik ben het met je eens, het is heel vervelend. Alhoewel er tegenwoordig gewoon sowieso weinig originele dingen meer zijn.


    Ik wist nog niet dat Vampire Diaries eerder was...:$


    There's power in the words you whisper.