Wie schrijft er nu zo'n kinderboek?!
En het meest ironische is dat die 'Belg' op die tekening een Barret draagt en lederhosen? Dat is frans en duits en heeft al absoluut niets te maken met België..
O wee als er ergens fuck in een liedje staat, maar dit geven ze dan wel uit.
Die man heeft trouwens overduidelijk zijn les niet geleerd. Rubens was immers een grote Belg, Damiaan, Mercx you name it. 'Belgisch' bestaat niet en ipv spruitjes zou hij beter naar onze frieten verwijzen. Dipshit.
Prongs schreef:
Die man is trouwens overduidelijk zijn les niet geleerd. Rubens was immers een grote Belg, Damiaan, Mercx you name it. 'Belgisch' bestaat niet en ipv spruitjes zou hij beter naar onze frieten verwijzen. Dipshit.
Oké... Dit is toch echt het belachelijkste dat ik ooit gehoord heb. En welke idioot geeft dat boek überhaupt uit? Ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Memphis schreef: Oké... Dit is toch echt het belachelijkste dat ik ooit gehoord heb. En welke idioot geeft dat boek überhaupt uit? Ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.
Idd, ik snap niet dat het mag uitgegeven worden. Als het boek 'Let's kill all the African Americans" heette, dan zou het racisme en discriminatie zijn, maar bij Belgen niet?
Prongs schreef:
Die man heeft trouwens overduidelijk zijn les niet geleerd. Rubens was immers een grote Belg, Damiaan, Mercx you name it. 'Belgisch' bestaat niet en ipv spruitjes zou hij beter naar onze frieten verwijzen. Dipshit.
If we had not a soul, music would have created it.