• Worden pro-ana verhalen weer een nieuwe trend ofzo? Slechts omdat één iemand ermee begonnen is? En wat vinden jullie van die verhalen?

    -Ik weet dat ik zelf ook een verhaal heeft dat met anorexia en pro-ana te maken heeft, maar die had ik al langer (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    'Ik zelf ook een verhaal heeft'?:'D

    En tja, dat gebeurd nu eenmaal altijd. Ik vind het niet erg en zie het eigenlijk ook niet als na - aperij. Het is hetzelfde als met mode, één begint en de rest volgt. Dat zien ze ook niet als na - aperij.


    everything, in time

    haha ja ik weet het, shame on me enzo. mijn nederlandse spelling heeft eventjes polio vandaag D:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik ben niet echt een fan van deze verhalen omdat ze meestal een beetje dezelfde verhaallijn hebben.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    IK vind deze verhalen Verschrikkelijk. Hebben ze geen betere dingen om over te schrijven dan over Anorexia?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Slechts omdat één iemand ermee begonnen is?

    Daar bedoel je mij mee, denk ik?

    Het is mij stiekem ook opgevallen dat er een aantal mensen zijn die er opeens ook een hebben, maar ach, het is gewoon een onderwerp waar je over schrijven kan dus kan niemand die claimen en mag je doen wat je wilt (:
    -en de pro-ana story hebbers, hebben een abo op mijn story, so i'm okay with it :3-

    Azkaban schreef:
    IK vind deze verhalen Verschrikkelijk. Hebben ze geen betere dingen om over te schrijven dan over Anorexia?


    hahaha, ik vind de bieber verhalen, tja, dus dat kan ik daarover ook zeggen.
    Het is een onderwep wat sommige mensen interesseert en waar sommige mensen zich in kunnen vinden. De mensen wie het helemaal niks doet, lezen het niet, klaar (':, hoeft van mij niet.

    Relapse is echt niet de eerste die ermee is begonnen. Die van haar is gewoon wat populairder dan de andere. Ik ken er véééél meer. En als ik eerlijk ben, ken ik een paar betere verhalen dan die van haar. No offence at all!

    ik bedoel niet persé Relapse, ik ken meer mensen die al veel eerder een verhaal over anorexia hadden, ze hadden alleen minder succes denkik? (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik lees ze gewoon niet..


    What is youre favo scary movie?

    Hooligan schreef:
    Ik ken er véééél meer. En als ik eerlijk ben, ken ik een paar betere verhalen dan die van haar. No offence at all!


    Ik weet dat er meer zijn. Ik kon niks vinden toen ik er een wou lezen en toen ben ik er maar een begonnen, geen idee dat er zoveel lezers (en kritiek) zouden zijn.

    & thanks hè. :'D

    Wat maakt het uit? Het ene moment zijn de 16+ 'in', het andere moment die Bieber stories. Don't see tha problem ;D


    To infinity and beyond •

    ]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:12 ]


    We're all mad here.

    Ik lees ze normaal gezien niet; omdat ze zo erg op mekaar lijken dat het eig saai wordt; maar die van Relapse vind ik wél super geschreven (:

    Tja. Als 1 iemand het in de titel zet wel. Ik heb al vaker verhalen over anorexia gelezen en heb er zelf ook al vaker over geschreven. Ik zet alleen geen [pro-ana] in de titel en dan valt het niet op.

    Azkaban schreef:
    IK vind deze verhalen Verschrikkelijk. Hebben ze geen betere dingen om over te schrijven dan over Anorexia?


    dat kun je ook zeggen over loverboys-verhalen en dat soort dingen dan XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.