• Vaak als iemand me vraagt: Kan jij zingen? Dan antwoord ik eerlijk: Ja. Vlak daarna beginnen ze te zeiken dat ik zit op te scheppen. Ik bedoel als je weet dat je iets goed kan,dan hoef je toch niet te liegen van: nee,ik ben er superslecht in?
    Ik weet dat het soms oppervlakkig en arrogant klinken,maar ze willen toch de waarheid weten?

    Ik vind het gewoon zielig.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 19:42 ]


    All I wanna do is lose control

    C18 schreef:
    (...)
    Ben het er niet mee eens. Waarom zou zij 'een beetje' moeten antwoorden als het gewoon 'ja' is. Das gewoon bullshit if you ask me. Ik vind het onzin dat deze maatschappij mensen niet toelaat positief over zichzelf te zijn en ik geef de topicstarter groot gelijk.


    Bedankt!

    Straks zijn al mijn bedankjes op van de week xD


    All I wanna do is lose control

    Groot gelijk dat je gewoon "ja" zegt. Je hoeft niet altijd over alles maar te zeggen dat je het "niet kan" . Dat is alleen maar hartstikke irritant vind ik zelf; mensen die weten dat ze iets goed kunnen en vervolgens zeggen dat ze er slecht in zijn.

    Waarom vragen ze het dan als je er geen eerlijk antwoord op mag geven? (cat)


    ars moriendi

    En hoe weet je dan zo zeker dat je kán zingen. Want eigenlijk vind ik het ook wel opscheppen als je ronduit Ja, gaat antwoorden


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    letsgetsmile schreef:
    Ja altijd zo raar, als je zegt 'nee' dan wil je aandacht en als je zegt 'ja' dan heb je overdosis eigendunk. De wereld is raar... heel raar. :'D


    dat klopt helemaal!
    als je nee zegt wil je zogezegd alleen maar horen dat het wèl zo is,
    & als je ja zegt stoef je...
    pfff...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Azkaban schreef:
    En hoe weet je dan zo zeker dat je kán zingen. Want eigenlijk vind ik het ook wel opscheppen als je ronduit Ja, gaat antwoorden
    Waarom is dat opscheppen? Waarom kan dat niet gewoon een mening zijn? Of zelfkennis? Ik snap niet op wat voor een manier dit opscheppen is. Tenzij je iets zegt van; 'Euh, ja? Duuuuh' (joehoe) Dát vind ik opscheppen. Maar gewoon Ja zeggen? Ik weet niet en ik snap ook niet wat daar mis mee is.


    Life is hard and then we die

    Azkaban schreef:
    En hoe weet je dan zo zeker dat je kán zingen. Want eigenlijk vind ik het ook wel opscheppen als je ronduit Ja, gaat antwoorden


    Moet ik nu weer een topic starten met titel: Hoe ik erachter kwam dat ik kan zingen?(cat)


    All I wanna do is lose control

    Hufflepuff schreef:
    Mee eens! Dan hoeven ze dat ook niet te vragen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    BananaxShake schreef:
    (...)

    Moet ik nu weer een topic starten met titel: Hoe ik erachter kwam dat ik kan zingen?(cat)

    Nee, ik bedoel alleen maar dat je misschien zelf dénkt dat je kan zingen terwijl dit misschien niet is.
    Ik heb je nog nooit horen zingen dus daar kan ik geen oordeel over vellen

    @PukkelX Ding,
    ik gaf ook gewoon mijn mening hoor.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:16 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Azkaban schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel alleen maar dat je misschien zelf dénkt dat je kan zingen terwijl dit misschien niet is.
    Ik heb je nog nooit horen zingen dus daar kan ik geen oordeel over vellen


    Ik heb voor heel de school moeten zitten,heb ik thuis daarna gehuild omdat ik het zelf maar niks vond en dacht dat ik mezelf voor schud heb gezegd voor heel de school,heb daarna m'n Facebook gechekt en heb 2,5 pagina's op m'n prikbord met : Wat kan jij goed zingen! En jij moet meedoen aan eursong enz.

    Overtuigd?(A)


    All I wanna do is lose control

    Azkaban schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel alleen maar dat je misschien zelf dénkt dat je kan zingen terwijl dit misschien niet is.
    Ik heb je nog nooit horen zingen dus daar kan ik geen oordeel over vellen

    @PukkelX Ding,
    ik gaf ook gewoon mijn mening hoor.

    Nou, das toch precies hetzelfde als zeggen dat je niet kan zingen, terwijl je dan misschien wel keigoed zingt. En dat wordt wel geaccepteerd.
    Bah, schijnheilige kutmaatschappij hier, dit soort voorbeelden bevestigen het alleen maar. (Nothing personal :])


    No growth of the heart is ever a waste

    Nu wil ik je wel horen zingen hoor, uit nieuwsgierigheid of je het ook echt wel kan. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (nerd)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:24 ]


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    (...)

    Oke,hier is de link:

    http://www.youtube.com/watch?v=BgcPTq0c-3Y

    maar m'n stem klinkt wel anders in het echt m'n Engels is slecht,weet ik

    ik vind t best goed ;P het is niet vals iig x'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Apocalyptica schreef:
    Nu wil ik je wel horen zingen hoor, uit nieuwsgierigheid of je het ook echt wel kan. x')


    Filmpje :http://www.youtube.com/watch?v=BgcPTq0c-3Y

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:25 ]


    All I wanna do is lose control

    Jennieee schreef:
    (...)
    ik vind t best goed ;P het is niet vals iig x'D


    Bedankt ;)


    All I wanna do is lose control