• Vaak als iemand me vraagt: Kan jij zingen? Dan antwoord ik eerlijk: Ja. Vlak daarna beginnen ze te zeiken dat ik zit op te scheppen. Ik bedoel als je weet dat je iets goed kan,dan hoef je toch niet te liegen van: nee,ik ben er superslecht in?
    Ik weet dat het soms oppervlakkig en arrogant klinken,maar ze willen toch de waarheid weten?

    Ik vind het gewoon zielig.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 19:42 ]


    All I wanna do is lose control

    Ja altijd zo raar, als je zegt 'nee' dan wil je aandacht en als je zegt 'ja' dan heb je overdosis eigendunk. De wereld is raar... heel raar. :'D


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Eh, nee ik vind het niet raar dat je dat zegt, want ik weet ook van mezelf dat ik in sommige dingen beter ben. Maar ik zal die mensen die dan boos worden niet zo snel zielig vinden. Ik ben dan meer van, laat ze toch (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Mee eens! Dan hoeven ze dat ook niet te vragen.


    If you never try ,then you'll never know.

    In feite kan iedereen zingen. Maar de vraag is of het goed is. (cat)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fides schreef:
    In feite kan iedereen zingen. Maar de vraag is of het goed is. (cat)


    Je weet wat ik bedoel(A)


    All I wanna do is lose control

    Als mensen het niet op een te zelf ingenomen toon zeggen vind ik ook dat je dat gewoon kunt zeggen.
    Maar zelf haal ik altijd mijn schouders op en zeg: och...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    'Een beetje' 'Ik oefen weleens' 'Ik wil niet zeggen dat ik de beste ben, maarja'
    Natuurlijk kan je zeggen dat je ergens goed in bent, maar sinds wanneer is bescheidenheid bij opscheppen verkeerd? Ja ntuurlijk is het opscheppen, anders was je wel bescheiden geweest.

    Fides schreef:
    In feite kan iedereen zingen. Maar de vraag is of het goed is. (cat)

    Ligt er ook meestal aan hoe iemand het verteld (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omentherise schreef:
    'Een beetje' 'Ik oefen weleens' 'Ik wil niet zeggen dat ik de beste ben, maarja'
    Natuurlijk kan je zeggen dat je ergens goed in bent, maar sinds wanneer is bescheidenheid bij opscheppen verkeerd? Ja ntuurlijk is het opscheppen, anders was je wel bescheiden geweest.
    Dit is dus iets waar ik me aan erger. Waarom is denken dat je ergens goed in bent gelijk opscheppen? Waarom MOET je bescheiden zijn? Met bescheidenheid ga je niets bereiken in het leven!
    Nee, meisje, wat jij doet is goed. Gewoon zeggen wat je vindt, hoe jij denkt dat het in elkaar zit. Ga je veel meer mee bereiken in het leven.
    Daar bedoel ik verder niets beledigends mee tegenover mensen die wel bescheiden zijn hoor :)


    Life is hard and then we die

    letsgetsmile schreef:
    Ja altijd zo raar, als je zegt 'nee' dan wil je aandacht en als je zegt 'ja' dan heb je overdosis eigendunk. De wereld is raar... heel raar. :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dit is dus iets waar ik me aan erger. Waarom is denken dat je ergens goed in bent gelijk opscheppen? Waarom MOET je bescheiden zijn? Met bescheidenheid ga je niets bereiken in het leven!
    Nee, meisje, wat jij doet is goed. Gewoon zeggen wat je vindt, hoe jij denkt dat het in elkaar zit. Ga je veel meer mee bereiken in het leven.
    Daar bedoel ik verder niets beledigends mee tegenover mensen die wel bescheiden zijn hoor :)


    Bedankt!:D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 19:55 ]


    All I wanna do is lose control

    Ze willen de waarheid weten maar als je hun de waarheid vertelt vinden ze dat je zit op te scheppen. Niks van aantrekken. Iedereen heeft wel talenten en jij hebt zingen. Sommige hebben hun talenten nog niet ontdekt en zijn waarschijnlijk jaloers op jouw.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Omentherise schreef:
    'Een beetje' 'Ik oefen weleens' 'Ik wil niet zeggen dat ik de beste ben, maarja'
    Natuurlijk kan je zeggen dat je ergens goed in bent, maar sinds wanneer is bescheidenheid bij opscheppen verkeerd? Ja ntuurlijk is het opscheppen, anders was je wel bescheiden geweest.

    Ben het er niet mee eens. Waarom zou zij 'een beetje' moeten antwoorden als het gewoon 'ja' is. Das gewoon bullshit if you ask me. Ik vind het onzin dat deze maatschappij mensen niet toelaat positief over zichzelf te zijn en ik geef de topicstarter groot gelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hair schreef:
    Ze willen de waarheid weten maar als je hun de waarheid vertelt vinden ze dat je zit op te scheppen. Niks van aantrekken. Iedereen heeft wel talenten en jij hebt zingen. Sommige hebben hun talenten nog niet ontdekt en zijn waarschijnlijk jaloers op jouw.


    (flower)


    All I wanna do is lose control