Omdat ik van Pensieve een topic over Pinkpop moet maken -waarvoor ze zelf te lui is- ga ik dat nu even doen (:
Zoals de meeste van jullie wel weten was dit pinksterweekend Pinkpop in Landgraaf. Wij -(Amber, Lotte en ik) waren daar namelijk de maandag heen en het was echt vet awesome(nerd)
Het begon met Scouting For Girls, die waren best goed. Daarna hebben we nog een stuk van de Plain White T's gezien -die vent zong vals jonge- en ook van Two Door Cinema Club.
Daarna was het tijd voor All Time Low, waar we al vet vroeg heengingen om een goede plek te hebben. Daar gingen we nog een heleboel mensjes van Quizlet meeten, dat was ook wel gaaf. Toen begon het eindelijk en ze begonnen meteen met een nummer van het nieuwe album, echt cool En ik ben nog vet vaak op tv geweest, een vriend van me zag me en heeft er een foto van gemaakt hihi.
Daarna gingen we even wat eten en daarna door naar The Script -die persoonlijk mijn favoriet van de hele dag waren-. Echt ik vond ze zo goed, en oh die zanger was zo knap:9~
Direct na The Script zijn we naar de signeersessie van All Time Low gegaan en hebben lekker asociaal voorgedrongen ;$ Nu heb ik na mijn gesigneerde t-shirt ook Dirty Work laten signeren
Daarna gingen we meteen weer door naar 30 Seconds To Mars, wat ook heel gaaf was.
En als afsluiten de Foo Fighters, waarbij het keihard begon te regenen, terwijl de zon nog scheen. Er was een vet grote regenboog naast het terrein te zien, echt heeeel mooi om af te sluiten.
En toen waren we om half 3 pas thuis en moesten we om half 8 weer op en de dag daarvoor hadden we ook al weinig geslapen, dus nu zijn we dood En sowieso dat we volgend jaar 3 dagen gaan, in plaats van 1 dag.
Zijn er nog meer mensen naar Pinkpop geweest? (:
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.