• Ik had een discussie met mijn vader, en nu vraag ik het jullie.

    Wat denk jij;
    Is dyslexie dat wat er fout gaat in de informatie stroom van sommige mensen, en dáárdoor heb je een aantal symtonen waardoor je extra moeite hebt met lezen, of
    Is dyslexie de symtonen die het bepaalde mensen lastiger maken om te lezen, en kan dit verschillende oorzaken hebben?

    - en dit geld natuurlijk ook voor andere ..handicaps? ik kom niet op een beter woord.

    Dyslexie zijn de symptomen van slecht kunnen lezen etc. Want als er iets fout gaat in je informatiestromenblabla kan dat ook tot een andere 'handicap' leiden toch?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:35 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat tweede geloof ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik heb geen idee ;P het enige wat ík weet over dyslexie is dat de mensen moeite hebben met lezen, schrijven en veel fouten maken daarin


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgens mij het tweede, want als het in de informatie stroom zou zijn, dan zou je bijvoorbeeld ook niet tv goed kunnen begrijpen.


    SLOAN.

    Je hebt niet altijd las met lezen ook met schrijven,ik heb dyslexie en lezen gaat bij mij beter dan bij de meeste.

    Dyslexie is een "fout" in de hersens waardoor de info stroom van linker naar rechter(of rechter naar linker)hersenhelft niet goed gaat.
    Mijn ouders zeiden altijd dat ze tijdens het bouwen van mij een muurtje te veel hadden en die maar tussen mijn 2 hersenhelften hebben gezet.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:44 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Peeta schreef:
    Volgens mij het tweede, want als het in de informatie stroom zou zijn, dan zou je bijvoorbeeld ook niet tv goed kunnen begrijpen.

    Maar het kan ook gaan om een bepaalt gedeelte in de hersenen. Zo veel weet ik er ook niet vanaf, vandaar dat ik het een beetje raar omschrijf =3

    dyslexie de symtonen die het bepaalde mensen lastiger maken om te lezen, en kan dit verschillende oorzaken hebben
    ^^ deze

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:41 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Dyslexie heeft als symptomen slecht lezen, maar dyslexie (dus slecht lezen) is een symptoom van een foute 'verbinding' (of iets dergelijks) in je hersenen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dyslexie zijn de symtonen die het bepaalde mensen lastiger maken om te lezen


    Shoganai i ne~

    Pff geen idee


    No growth of the heart is ever a waste