• Ik had een paar vraagjes voor de mensen die misschien meer ervaring hebben met opleidingen, studies, op kamers gaan etc.
    Ik wil graag de opleiding; Vrijetijdsmanagement, doen.
    Deze opleiding kan je volgen aan een school in Breda..
    Het probleem is is dat die school met de trein 2 uur en 20 minuten van mijn huis ligt dus als ik daar echt voor wil gaan zal ik waarschijnlijk op kamers moeten.
    Nu vraag ik me af heeft iemand hier misschien ervaring mee? Ik ben nu 16 en zit nu in de 4e ga naar de 5e, volgend jaar in mei moeten wij onze keuze bekend maken. Als ik ga studeren ben ik 18.

    Welke school, als ik vragen mag? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Welke school, als ik vragen mag? (:

    NHTV,

    Krijg je op school als het goed is ook nog wel voorlichting over, ik bedoel zo veel mensen gaan dat doen. Google het anders even?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    www.kamernet.nl ik ben nu bezig met kamers zoeken voor komend jaar ook in breda. je kan kamers nou eenmaal niet zo vroeg zoeken want dan moet je ze vanaf dat moment al gaan betalen. das een duur grapje ;p alvast een typ ga niet boven het spoor een kamer zoeken. Das een slechte wijk


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Je meteen inschrijven, want er is een ellenlange wachtlijst.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Moet je je volgend jaar al inschrijven? Mén dat is vroeg! Dan zou ik nu al moeten weten wat ik ga doen :s


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California