• Hey, ben nieuw hier en ik kom meteen met een vraag: welke leugen zouden jullie gebruiken op school zodat ze je niet laten dubbelen?

    Ik ken iemand, had op het einde van haar laatste jaar 3 vakken onder de 50%, is bij een leerkracht gaan huilen dat haar beste vriend zelfmoord had gepleegd en ze daardoor niet kon leren en hopsa! Een diploma ^^

    Nog zo'n verhalen? Leugen waar je van gehoord hebt of ooit hoopt te gebruiken?

    Wtf? Nee, ik vind het niet eens kunnen.
    Dan moet je maar meer je best doen!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    zo een dingen zijn best laag, als het waar is dan mag je het doen maar daarvoor liegen? No way. Leer een beetje meer en je komt er ook anders moet je maar naar de drama afdeling in het Kso gaan want dan lijk je daar toch wel iets beter te passen ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    o-O das gwn erg, je gaat me toch niet zeggen dat ze gelogen had dat iemand zelfmoord heeft gepleegd? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erato schreef:
    Wtf? Nee, ik vind het niet eens kunnen.
    Dan moet je maar meer je best doen!


    Mee eens, ik was er benieuwd naar welke verhaaltjes nog zo populair zijn.
    Maar in mijn opinie zullen leerkrachten altijd wel rekening houden met dingen als het ECHT nodig is (thuissituatie, psychisch enz)

    just asking.
    maar hoe in godsnaam heeft je vriendin dat gelflikt?
    zo een dingen worden toch gecontroleerd?
    ik heb vorig jaar gezegd tegen mijn leerkracht dat mijn moeder kanker had waardoor ik niet goed kon leren en mijn moeder heeft daar een schriftelijke waarheidsverklaring voor moeten schrijven. ö

    note: dat van mijn moeder was dus geen uitvlucht of excuus maar echt waar :'D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 14:57 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dit vind ik echt niet kunnen. Zoiets noem ik geen 'leugentje om bestwil'. Een leugentje om bestwil vind ik dat je bijvoorbeeld zegt dat je je boeken bent vergeten omdat je je huiswerk niet afhebt ofzo. Maar dit, nee... dat kan echt niet.

    omg zoiets ga je neit omliegen. sorry hoor maar dat doe je tog niaet. helemaal niet over een diplimo. weet die persoon wel wat er gebeurd als ze daar achter komer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pemberley schreef:
    just asking.
    maar hoe in godsnaam heeft je vriendin dat gelflikt?
    zo een dingen worden toch gecontroleerd?
    ik heb vorig jaar gezegd tegen mijn leerkracht dat mijn moeder kanker had waardoor ik niet goed kon leren en mijn moeder heeft daar een schriftelijke waarheidsverklaring voor moeten schrijven. ö

    note: dat van mijn moeder was dus geen uitvlucht of excuus maar echt waar :'D


    Het fijne weet ik er ook niet van maar die bedenking maakte ik mij ook. Dat moet wel een héél goedgelovige leerkracht geweest zijn. Of die vriendin is een steengoeie actrice.

    Dit noem ik niet echt een leugentje om bestwil dit noem ik bedrog.
    Nee ik ken ook niet van zulke verhalen,de mensen waar ik mee om gaan doen zulke dingen niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Incubus schreef:
    Dit vind ik echt niet kunnen. Zoiets noem ik geen 'leugentje om bestwil'. Een leugentje om bestwil vind ik dat je bijvoorbeeld zegt dat je je boeken bent vergeten omdat je je huiswerk niet afhebt ofzo. Maar dit, nee... dat kan echt niet.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het is een spijtige zaak die leugens. Ken een jongen, staat er ook niet al te best voor, heeft het thuis niet makkelijk. Maar zo'n dingen worden dan weggelachen omdat ze niet erg genoeg zouden zijn of onvoldoende bewezen kunnen worden (en ik heb het hier over geestelijke mishandeling en dergelijke). Die leugenaars en al te naïeve leerkrachten doen de echte zorgenkinderen de das om.

    Incubus schreef:
    Dit vind ik echt niet kunnen. Zoiets noem ik geen 'leugentje om bestwil'. Een leugentje om bestwil vind ik dat je bijvoorbeeld zegt dat je je boeken bent vergeten omdat je je huiswerk niet afhebt ofzo. Maar dit, nee... dat kan echt niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, als ik een boekverslag niet kan inleveren, maar meestal is dat vanwege een goede rede alleen vinden mijn ouders dat minder (zie hoofdpijn, misselijk, geen tijd etc).
    Maar ik zou nóóít liegen om bestwil voor mijn examen, echt nooit.


    Destroy what destroys you.

    Dat zou ik nooit doen... Bovendien wordt dat toch gecontroleerd?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik had gehoord van mijn lerares dat die paar jaar geleden een meisje in de klas had. Ze had haar huiswerk niet gemaakt en zei als reden dat haar tante was overleden. Het meisje was aan het huilen enzovoort. Dus zag de lerares het door de vingers, komt ze haar zusje tegen op de gang zegt ze dat het echt erg is wat er met hun tante is overkomen, en ja haar zusje snapte er helemaal niets van wat ze zat te zeggen.


    <3