• Hey, ben nieuw hier en ik kom meteen met een vraag: welke leugen zouden jullie gebruiken op school zodat ze je niet laten dubbelen?

    Ik ken iemand, had op het einde van haar laatste jaar 3 vakken onder de 50%, is bij een leerkracht gaan huilen dat haar beste vriend zelfmoord had gepleegd en ze daardoor niet kon leren en hopsa! Een diploma ^^

    Nog zo'n verhalen? Leugen waar je van gehoord hebt of ooit hoopt te gebruiken?

    Pemberley schreef:
    just asking.
    maar hoe in godsnaam heeft je vriendin dat gelflikt?
    zo een dingen worden toch gecontroleerd?


    Firm believer of all that is magic

    Dat noem ik geen leugentje voor bestwil o.O
    Je vriendin gaat toch niet liegen dat zijn vriend zelfmoord heeft gepleegd o-O
    Moeten die dingen niet gecontroleerd worden?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -okedubbel-

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 15:38 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gravanno schreef:
    (...)

    Mee eens, ik was er benieuwd naar welke verhaaltjes nog zo populair zijn.
    Maar in mijn opinie zullen leerkrachten altijd wel rekening houden met dingen als het ECHT nodig is (thuissituatie, psychisch enz)

    Kan zijn, maar een vriendin van mij zit thuis met anorexia en die mag ook niet over. Het is voor je eigen bestwil als je blijft zitten, weetje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, eigenlijk ongeveer hetzelfde als wat jij zegt, een meisje uit mijn klas moest normaal in de naschoolse studie blijven, maar ze was er niet & toen de directeur erachter vroeg, vertelde ze dat een vriendin - ook een meisje van mijn klas - zelfmoordgedachten had. & toen hebben ze naar die vriendin haar ouders gebeld. :3

    maar ik vind het eigenlijk ook best wel laag als je zoiets doet, dat is toch geen leugentje voor bestwil meer?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:58 ]


    Save me from myself.

    Incubus schreef:
    Dit vind ik echt niet kunnen. Zoiets noem ik geen 'leugentje om bestwil'. Een leugentje om bestwil vind ik dat je bijvoorbeeld zegt dat je je boeken bent vergeten omdat je je huiswerk niet afhebt ofzo. Maar dit, nee... dat kan echt niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Erato schreef:
    Wtf? Nee, ik vind het niet eens kunnen.
    Dan moet je maar meer je best doen!


    Eens_O_


    All I wanna do is lose control

    Pemberley schreef:
    zo een dingen zijn best laag, als het waar is dan mag je het doen maar daarvoor liegen? No way. Leer een beetje meer en je komt er ook anders moet je maar naar de drama afdeling in het Kso gaan want dan lijk je daar toch wel iets beter te passen ^^

    Inderdaad. Je blijft zitten voor een reden punt uit. Of je nu wil of niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee. Doe als mijn zus en laat duidelijk merken dat, als je, je diploma niet krijgt, je er gewoon mee stopt. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    daar lieg je niet over, punt. dit is te erg. of ik ze ooit hóóp te gebruiken?? never, een klein leugentje kan best maar dit is gewoon één facking grote leugen, met grote gevolgen ook nog als het uitkomt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Helemaal met iedereen eens, ik vind het echt niet kunnen. Kijk je kunt een verhaal wel een béetje aandikken. Maar dit is gewoon echt veel te erg..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is geen leugentje om eigen bestwil meer, dat is een vette leugen. Een leugen om eigen best wil is bijv; Je moet naar een feest toe maar hebt geen zin, dus zeg je dat je al eerder had afgesproken, terwijl dat niet zo is.