• Mijn vriend en ik hadden gister een slijmgevecht, lol. Even voor de duidelijkheid: We tuffen niet op elkaar. Het begon zo, mijn vriendje kan er niet tegen als ik hem lik over zijn gezicht of buik of waar dan ook. Dus ik gaf hem plotseling uit het niets een supergrote lik over zijn gezicht.
    Toen werd hij voor de nep boos en begon hij mij ook te likken. Toen deed ik net alsof ik een roggel maakte en op hem wilde spugen en toen ging hij allemaal slijm in zijn mond maken en achter me aan rennen. Toen ben ik maar gillend naar mijn ouders gerent. Drie minuten later ging ik weer naar mijn kamer en toen lag hij daar weer met al die slijm en kwam ie achter me aan en toen ging ik weer gillend door het huis rennen. :Y)


    Ik ben gemeen xoxo

    Charmant :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ooooh getverdemme x'D Ik had mijn ex dat snel afgeleerd want hij had ook de neiging me over mijn gezicht te likken o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    very charming ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lekker o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, ik kan de genanste dingen doen die ik wil mijn vriend, want hij knapt om die redenen toch niet meer op me af.
    Aangezien ik een keer in bed heb geplast waar hij bij was en gediareet.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Nou, ik kan de genanste dingen doen die ik wil mijn vriend, want hij knapt om die redenen toch niet meer op me af.
    Aangezien ik een keer in bed heb geplast waar hij bij was en gediareet.


    Ongewenste informatie o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    omg echt hoe oud ben jexD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hahaha lekker :'D

    Matthew schreef:
    Charmant :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    mispattinson schreef:
    omg echt hoe oud ben jexD

    Ik vind het wel schattig eigenlijk, als hun er lol om hebben, laat hun. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew schreef:
    Charmant :Y)

    Matthew schreef:
    Charmant :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Melig.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Haha :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Pemberley schreef:
    very charming ^^


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.