• Zeg het hier als je geslaagd of gezakt bent voor het examen! Ik wordt morgen gebeld tussen 2 en 3. Spannend!!

    Praat er hier over!

    Mod edit; Dit topic gaat over het Centraal Examen in Nederland. Dat is anders dan de examens in België, in België heb je een aantal keer per middelbaar schooljaar examen, in Nederland alleen aan het einde van alle middelbare schooljaren.

    Edit 2; Alleen in dit topic kan je praten over het examen, of je geslaagd of gezakt bent, etc. Andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2011 - 11:27 ]


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Gefeliciteerd voor iedereen die geslaagd is *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    GESLAAAAAGD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is (flower)


    As travars

    Morgen hoor ik het...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gefeliciteerd iedereen <3


    your eyes are like stars in the night.

    Gefeliciteerd iedereen! :'D

    Gefeliciteerd iedereen!!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik behoor tot het gedeelte in België, die nu dus voor de 3de keer dit jaar 2 weken examens heeft. Ik krijg de 30ste m'n uitslag van alle vakken. Maar ik denk wel dat het goed gaat zijn, alhoewel ik tot nu toe wel vrees voor wiskunde (A)

    GESLAAAAGD YES!


    Alleen maar tranen van geluk

    GESLAAAAAGD
    Nee, grapje. Ik doe volgend jaar pas examen :Y) Maar gefeliciteerd iedereen!

    Ik ben geslaagd

    Allemaal gefeliciteerd :'D

    Gefeliciteerd Allemaal(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD! :D :D :D :D


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD! :D :D :D :D

    Gefeliciteerd! <3


    I am an idiot, I move.