• Zeg het hier als je geslaagd of gezakt bent voor het examen! Ik wordt morgen gebeld tussen 2 en 3. Spannend!!

    Praat er hier over!

    Mod edit; Dit topic gaat over het Centraal Examen in Nederland. Dat is anders dan de examens in België, in België heb je een aantal keer per middelbaar schooljaar examen, in Nederland alleen aan het einde van alle middelbare schooljaren.

    Edit 2; Alleen in dit topic kan je praten over het examen, of je geslaagd of gezakt bent, etc. Andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2011 - 11:27 ]


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Ze studeert al en moest een soort artikel schrijven, maar haar leraar zegmaar had geen aanwijzingnen gegeven omdat hij dacht dat dat niet nodig was, mijn vader had al boos de leraar gebeld maar die wil er niks aan doen
    Mijn zus moest net heel hard huilen
    ze leert zoveel en ze wou zo graag dat doen dan kon ze naar Amerika wat ze heel graag wou


    Ooh zo.
    Wat klote is dat zeg! Ö
    Serieus, ik vind het echt zielig voor je zus ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raped schreef:
    (...)

    Ooh zo.
    Wat klote is dat zeg! Ö
    Serieus, ik vind het echt zielig voor je zus ):

    Ik ook. Ze werkt zo hard
    Ze had zich voor de zekerheid ingeschreven bij iets anders en daar is ze uitgeloot


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one