• Zeg het hier als je geslaagd of gezakt bent voor het examen! Ik wordt morgen gebeld tussen 2 en 3. Spannend!!

    Praat er hier over!

    Mod edit; Dit topic gaat over het Centraal Examen in Nederland. Dat is anders dan de examens in België, in België heb je een aantal keer per middelbaar schooljaar examen, in Nederland alleen aan het einde van alle middelbare schooljaren.

    Edit 2; Alleen in dit topic kan je praten over het examen, of je geslaagd of gezakt bent, etc. Andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2011 - 11:27 ]


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik krijg het donderdag tussen vier en half vijf te horen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb nog geen examens dus ik kan er niet over mee praten.
    Heel veel succes iedereen! Ik hoop dat iedereen geslaagd is.

    Ik ben gezakt!
    Al word ik donderdag tussen 5 en 6 gebeld. Maar er moet een wonder gebeuren wil ik geslaagd zijn :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik word ook morgen gebeld tussen 1 en 2.. Pff...Ik hoop dat ik en jullie allemaal slagen..!! Zenuwachtig!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    hoor morgen maar moet wel geslaagd zijn;)

    Donderdag tussen half 4 en 4 uur wordt ik gebeld als ik gezakt ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Voor mijn praktijk examen ben ik geslaagd. Ik moet donderdag nog 2 examens doen.

    Ik wil het niet weten. D:


    Ik ben gemeen xoxo

    Chevalric schreef:
    Ik krijg het donderdag tussen vier en half vijf te horen.

    The same here! Spannung!:S


    You never fail, unless you keep trying...

    Donderdag. Geen idee hoelaat haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hoor het donderdag tussen kwart voor vijf en vijf uur.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als ik gezakt ben word ik morgen gebeld tussen half twee en twee uur. Gawd, waarschijnlijk stuiter ik het hele huis door dan 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik neem aan dat dit over nederland gaat? Misschien moet je dat er bij zeggen in de begnpost ;)

    ben nog bezig met examens xD

    Ik word 29 juni in de voormiddag gebeld als ik een C-attest heb (dus mijn jaar moet overdoen), anders hoor ik het die dag om 14.00 op school


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California