• GEEN FANFICS.
    Dus geen justin bieber of twilight ofzo, got it.

    Graag iets origineels, wat niet de hele tijd of vaak over liefde gaat. Niet dat ik me kan herinneren dat er een story NIET over liefde gaat, maar oke.
    De hoofdstukken maken me niks uit.

    Oh en ik houd van Fantasy, Thriller, en.. fantasie. 8D

    Post post post NAO ik verveel me.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 22:10 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Game Of Gods Fantasy, 50 hoofdstukken, genoeg te lezen ;)

    Je kan mijn verhaal Missing lezen?
    Het is wel met liefde, maar pas aan het eind. En het was voor school, dus dan doe je dat al snel XD
    Het is maar een kort verhaal en nog niet alles staat erop


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    nouja ik heb wel een Fanfic story..
    en hij is best Orgineel, ben er nog geen tegen gekomen.

    namelijk over MR.Gibbs van Pirates.
    het heet when the sea brings me back to you.

    kijk maar of je het toch lees of niet ;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    ~ Onbekende personen + fantasie (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Battle Royale

    Elk jaar wordt een klas gekozen om mee te doen aan de BR, ook wel the Battle Royale Project of Battle Royale Survival Program genoemd. Tijdens de BR, wordt een klas gekozen en wordt naar een onbewoond eiland gestuurd, waar ze drie dagen de tijd hebben om elkaar te vermoorden. Op de avond van de derde dag, mag er maar een overlevende zijn. Als er toch meerdere zijn, wordt iedereen vermoordt.
    Maar dit jaar wordt het anders. De kijkers, de mensen die de BR Project via hun televisie volgen willen iets spannender. Dit jaar zullen drie extra jongeren van buiten af de klas die gekozen is mee doen. Drie totale vreemden. Een van hun is een overlever van de vorige BR Project. De tweede is een jonge man die last heeft van psychopathische moord neigingen. En de derde is een meisje dat er alles aan zal doen om te overleven.
    Wie zal overleven?
    Let the Game Begin.

    Keep it secret

    Opzich wel orgineel.
    Geen fanfictie
    En het verhaal draait niet om liefde, maar het zit er wel in.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    lees je harry potter story's?

    die van mij gaat over draco maarre.

    aangezien je niet van liefde houd of niet veel: dit verhaal bevat meer avontuur en het is een haat/liefde verhouding

    ze slaan elkaar dus af en toe nog net niet de hersens in xD

    http://www.quizlet.nl/stories/46031/verrader-draco-malfoy/

    probeer maar ;)


    .

    zero4life schreef:
    lees je harry potter story's?

    die van mij gaat over draco maarre.

    aangezien je niet van liefde houd of niet veel: dit verhaal bevat meer avontuur en het is een haat/liefde verhouding

    ze slaan elkaar dus af en toe nog net niet de hersens in xD

    http://www.quizlet.nl/stories/46031/verrader-draco-malfoy/

    probeer maar ;)

    Geen fanfictie, zei ze. :x


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    mijn storie het gaat niet de hele tijd over liefde bijna niet maar nog maar 1 hoofdstuk maar ik ben bezig met de 2e


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb 2 korte verhalen die wel een klein beetje over liefde gaan.
    Cellophane heeft wel een Gaskarth-fanfic, maar het is wel een detective verhaal, dus mss vind je dat wel eens leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."


    Het is geen horror ofzo, zoals de titel misschien doet vermoeden :p
    Ik ben net begonnen, kijk maar of het je wat lijkt ;]
    Oja, dit is de link: Plop

    The life of a Weasley
    hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met in de hoofdrol de dochter van Ron Wemel
    hij is pas gisteren begonnen, maar ik ben van plan om er elke dag wel iets op te zetten
    hope you like it (flower)

    ik weet niet of je hp-story's leest, maarja :X


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik && m'n BFF


    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!

    Vind je CSI programma's iets? Of andere politie series? Misschien is dit dan iets voor jou? (Plaatje is klikbaar)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:45 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman


    De sexy, 21-jarige Jennifer leid een rustig leven met haar man en zoontje. Na op haar 17e te zijn bevallen van haar zoon, ging alles anders. Maar ze heeft de draad weer opgepakt, en denkt er volledig overheen te zijn. Maar heeft haar moeilijke jeugd geen schade achter gelaten?
    Als Jennifer op een dag naar het nieuws kijkt, ontdekt ze dat haar man een moordenaar is. En niet zomaar een moordenaar. Zodra haar man even weg is, probeert ze te vluchten samen met haar zoontje. Maar hij zal haar niet opgeven. Ondanks alles, kan Jennifer niet terecht bij de politie, en ze mag niemand vertellen wat er aan de hand is. Maar waarom niet?

    De mooie cover is gemaakt door Before <'3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:55 ]


    Let it come and let it be