• Ik zit dus al drie jaar bij zo'n leuke jongen in de klas.
    In de eerste had ik zoiets van ; Hé! Hij is wel leuk!
    Maar nu ben ik echt stapel verlieft op hem. Ik zit zo'n 10 uur per week naast hem en hij is zo lief.
    Ik weet alleen niet of hij mij ook leuk vind en wil onze vriendschap ook niet verprutsen.
    Zijn beste vriend weet dit, maar het probleem is dat hij zelfs niet weet wat er in mijn crush omgaat. :(

    Tips? (flower)

    Ps; Ik ken hem al heel goed en heb al heel vaak geprobeerd hem uit mijn hoofd te zetten. Soms denk ik echt dat hij de ware voor me is. Hij vult me echt perfect aan (H)


    Happy Birthday my Potter!

    als hij echt heel lief tegen je doet zou je het een keer moeten zeggen ;D
    anders hoopt dat zo op in je hoofd.


    Obviously.

    oei dan heb ik het toch wel gemakkelijker met mijn lief (cat)
    ik zou eens met hem alleen afspreken en kijken of het wat kan worden (;
    mischien is hij ook wel verlegen en durft hij niks.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    pff ik wil je echt graag helpen maar heb zelf al 2,5 jaar een vriend nu. ik weet niet of ik nog wel de goede flirt skills heb XD hehe maar uhm. ga je wel eens met hem naar de stad? ga eens afspreken ^^ gewoon leuke dingen, ergens wat drinken, bios, na school naar de mac ofzo en anders het voor zn raap vertellen en erbij vertellen dat je wel graag vrienden wilt blijven? het is beter als je het meteen weet en als jij je neit leuk vind dat je verder kan gaan


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    AlexGirl schreef:
    als hij echt heel lief tegen je doet zou je het een keer moeten zeggen ;D
    anders hoopt dat zo op in je hoofd.


    Ja hij is echt heel lief.
    bijvoorbeeld;
    Bij een presentatie een tijdje terug gingen en stel stomme jongens uit de klas echt vreselijk doen, zodat ik huilend de klas uit rende. Nu moest ik dus laatst weer een presentatie houden en was doodsbang. Hij wist dit niet en ging naar me toe om me te waarschuwen dat die jongens weer zo stom konden doen en toen barste ik dus weer in een huilen uit (ik had al faalangst mensen en het is echt niet fijn om voor de hele klas voor schut gezet te worden).
    Hij dus eerst helemaal in paniek en zeggen dat hij het niet slecht bedoelde. Ik probeerde dus uit te leggen dat het niet aan hem was.
    Heeft hij me daarna naar de wc's begeleid, terwijl hij zei dat ik er helemaal niet zo slecht uit zag als ik dacht en daarna ging hij naar de leraar bij wie ik de presentatie moest houden, om het helemaal uit te leggen (H)


    Happy Birthday my Potter!

    Never2Late schreef:
    pff ik wil je echt graag helpen maar heb zelf al 2,5 jaar een vriend nu. ik weet niet of ik nog wel de goede flirt skills heb XD hehe maar uhm. ga je wel eens met hem naar de stad? ga eens afspreken ^^ gewoon leuke dingen, ergens wat drinken, bios, na school naar de mac ofzo en anders het voor zn raap vertellen en erbij vertellen dat je wel graag vrienden wilt blijven? het is beter als je het meteen weet en als jij je neit leuk vind dat je verder kan gaan


    Maar straks wilt hij dan geen vrienden meer zijn en sta ik voor schut :(


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ja hij is echt heel lief.
    bijvoorbeeld;
    Bij een presentatie een tijdje terug gingen en stel stomme jongens uit de klas echt vreselijk doen, zodat ik huilend de klas uit rende. Nu moest ik dus laatst weer een presentatie houden en was doodsbang. Hij wist dit niet en ging naar me toe om me te waarschuwen dat die jongens weer zo stom konden doen en toen barste ik dus weer in een huilen uit (ik had al faalangst mensen en het is echt niet fijn om voor de hele klas voor schut gezet te worden).
    Hij dus eerst helemaal in paniek en zeggen dat hij het niet slecht bedoelde. Ik probeerde dus uit te leggen dat het niet aan hem was.
    Heeft hij me daarna naar de wc's begeleid, terwijl hij zei dat ik er helemaal niet zo slecht uit zag als ik dacht en daarna ging hij naar de leraar bij wie ik de presentatie moest houden, om het helemaal uit te leggen (H)


    ik zou ervoor gaan.


    Obviously.

    AlexGirl schreef:
    (...)

    ik zou ervoor gaan.


    Maar wat moet ik dan zeggen. Ik bedoel ik ga niet voor z'n neus staan en dan;
    'Hoi, ik vind je al leuk sinds de brugklas'


    Happy Birthday my Potter!

    je moet het eigenlijk gewoon midden in een conversatie zeggen, anders komt het te hard aan ;)

    maar zoals de meeste al zeggen, je zou eerst moeten afspreken, denk ik xD

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 22:04 ]


    Obviously.

    AlexGirl schreef:
    je moet het eigenlijk gewoon midden in een conversatie zeggen, anders komt het te hard aan ;)


    Ik kan toch niet midden in een gesprek opeens gaan zeggen dat hij geweldig is en ik hem leuk vind? Hij is echt vreselijk moeilijk te peilen. Ik kan dit echt niet
    :(


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Maar wat moet ik dan zeggen. Ik bedoel ik ga niet voor z'n neus staan en dan;
    'Hoi, ik vind je al leuk sinds de brugklas'


    neeejoh je hoeft het ook niet zo te zeggen XD hoe heette dat nou.. understadement ofzoiets weet ik het dacht ik. njaa boeiend, ipv hoi ik vind je al sinds de brugklas leuk, zeg je: ik vind je al een tijdje leuk ;P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    wat dachten jullie van;

    Yo, je bent echt een toffe gast en ik wil je xD

    Nu ff serieus;

    Je bent echt een geweldige vriend, maar ik zie je eigenlijk als meer dan een vriend


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Maar straks wilt hij dan geen vrienden meer zijn en sta ik voor schut :(

    je staat echt niet voor schut! het is dan wel een ongemakkelijke situatie maar je staat niet voor schut. als je het vraagt doe je het wel face to face he ;0? ik vind het altijd lame als je het via msn of sms doet. Je hoeft hem ook geen liefdesverklaring te geven maar vraag hem gewoon een keer mee uit kijk hoe het gaat =) als hij het leukt vind met jou op een date te gaan dan... ^^!


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Ik vind dit verhaal sorry dat ik het zeg echt verschrikkelijk grappig XD
    oh maar ik vind op dit moment alles grappig xD
    maja zoals iedereen al zij je moet het hem gewoon vertellen anders berijk je nooit iets, en als hij je niet leuk vind en echt zo'n goede vriend is zou hij er geen problemen mee hebben.

    MAAAAAAARRRR Hij vind je vast heel leuk (H)
    X
    xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Never2Late schreef:
    (...)
    je staat echt niet voor schut! het is dan wel een ongemakkelijke situatie maar je staat niet voor schut. als je het vraagt doe je het wel face to face he ;0? ik vind het altijd lame als je het via msn of sms doet. Je hoeft hem ook geen liefdesverklaring te geven maar vraag hem gewoon een keer mee uit kijk hoe het gaat =) als hij het leukt vind met jou op een date te gaan dan... ^^!


    Hij haat sms en msn, Het enige dat hij heeft is schoolmail :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Maar straks wilt hij dan geen vrienden meer zijn en sta ik voor schut :(


    Als hij echt lief is zal hij echt wel vrienden met je willen blijven hoor! Ik heb uit ervaring geleerd dat het beter is om het gewoon recht op de man af te vragen in plaats van maandenlang opgevreten te worden door twijfels.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.