• om mijn eigen frustraties af te reageren; waar word jij jaloers van?

    ik;
    van de véél te knappe meisjes die het allemaal nodig vinden om mijn vriendje véél te leuk te vinden.
    oke, ik overdrijf misschien, maar ik zie hem ook heel weinig door de afstand en het maakt me gewoon onzeker dat ze hem zo geweldig vinden. dat is natuurlijk logisch, want hij is ook geweldig :p maar hij is wel mijn vriendje...

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:34 ]


    ask her if she wants to stay a while

    Als mijn crush ook maar contact heeft met een ander meisje ben ik al pissed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zelfde reden als jij eigenlijk. Maar o-zo veel erger. Ik word jaloers over alles waarin mijn vriendje en meisjes komt. Ook al staan ze nog maar te praten, post er een meisje iets op zijn facebook. Oh, god. Ik ben té erg, maar ik kan het echt niet helpen :')
    En ik word jaloers van ieder meisje met lange, magere benen die mijn gezichtsveld passeert, haha :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Magere mensen die heel veel eten en toch maar niet verdikken D:


    Never run out of reasons to smile...

    ogh mijn vriend mag echt wel met meiden omgaan enzo ik bedoel ik heb ook veel jongens vrienden, maar laatst wist een vriendin van hem iets wat ik niet wist en dat irriteerde me wel enorm!


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Euh, veel te veel. Dunne meisjes, knappe meisjes, mensen die zo'n zorgeloos leventje lijken te hebben, van die perfecte stelletjes, mensen die goede cijfers halen zonder te leren, mensen met talenten, enzovoorts. Ik ben veel te snel jaloers. Zo kut is dat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mensen die alles hebben in het leven..


    Stop wishing, Start doing..

    Jaloers op de vader van een vriendin,
    Meiden met een mooi lichaam en
    Mensjes die goed gitaar kunnen spelen ;d


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Haha, hmmm. Ik word altijd jaloers als mijn vriend en ik ieder op ons eigen laptop (hij pc) zitten en ik hem de hele tijd respects en soms ook reacties zie geven aan gewoon veel te knappe (en sletterige) meisjes. Of als hij over zij exen praat, of over one night stands die hij gehad heeft. o.o Of als hij buiten weer min of meer besprongen wordt door mijn beste vriendinnen. Of als hij zegt tegen zijn beste vriendin die hij al vanaf de kleuterschool heeft zegt dat hij van haar houdt. En eehh, als hij meisjes op hun verjaardag drie kussen geeft. Eeennnn... als hij heel veel over een ander meisje praat dan ik. En als een vriend van hem waar ik bij ben de hele tijd aan hem vraagt 'wooow die chick die daar loopt die is lekker, wat vind jij?' en dat de hele dag door, waarop mijn vriend ook nog antwoordt 'knap' of 'niet verkeerd'. Brrr, krijg ik gewoon kriebels van zo chago kan ik er ook van worden. Dus eehm, dit was mijn lange zeiklijst. Niemand overtreft DIT. :"D


    Numbers.

    Ik ben jaloers op iedereen die zorgenloos kan lachen.

    Genius schreef:
    Als mijn crush met andere meiden praat :') Of ergens heengaat waar ik niet ben. Ja ik ben heel erg want het is niet eens mijn vriendje maar ik kan er niks aan doen :'D


    dat heb ik ookxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Als ik niet de eerste keus krijg


    Not all those who wander are lost.

    Eos schreef:
    Magere mensen die heel veel eten en toch maar niet verdikken D:


    <3

    M'n ex zien met een ander. :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een meisje gaat de laatste tijd heel veel om met mijn crush... en daar wordt ik heel jaloers van.

    Tranquillity schreef:
    Zelfde reden als jij eigenlijk. Maar o-zo veel erger. Ik word jaloers over alles waarin mijn vriendje en meisjes komt. Ook al staan ze nog maar te praten, post er een meisje iets op zijn facebook. Oh, god. Ik ben té erg, maar ik kan het echt niet helpen :')
    En ik word jaloers van ieder meisje met lange, magere benen die mijn gezichtsveld passeert, haha :p


    waaauw, story of my life ^^


    ask her if she wants to stay a while