• Haha, rare titel. ;p

    Ik heb dus een tijdje niet meer geschreven, maar het lijkt me wel leuk om weer eens te beginnen, maar dit keer om ook weer eens met iemand samen te schrijven. Nou zijn er al best veel stories die samen worden geschreven, dus ik dacht van; Laat ik eens een gokje wagen en een ander idee nemen.

    Het idee is dus dat je allebei een personage neemt. Dus bv ik neem een personage, en degene met wie ik samen schrijf neemt een personage. Dan ga je allebei met dat personage omstebeurt een hoofdstuk schrijven. Dus je hebt geen idee wat de ander gaat schrijven, en dat lijkt me juist zo leuk :') Je hebt een eigen 'persoon' gecreeërd, en je mag zelf weten wat je daarmee doet.

    oké, dit idee is al eens eerder gepost, maar toen kwamen er heel veel reacties met 'mag ik miley cyrus spelen?' en dat is dus niet de bedoeling hahaha. De bedoeling is dat je een onbekend persoon neemt, dus er zelf één verzint. Dus GEEN fanfiction, voor de verandering. :')

    als het nog steeds onduidelijk is zeg je het maar, ik probeer het nu even zo goed mogelijk uit te leggen. xd

    oja, en als we samen een goed idee bedacht hebben waarvan ik echt denk dat het een goed idee is wil ik het best ik de spotlight zetten hoor. :') als dat de doorslag geeft om hier te reageren xd

    edit; als je een idee hebt, kun je dat ook meteen mailen of bij je reactie zetten :')

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:32 ]


    Never say Never

    ik wil wel meehelpen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik wil ook wel! Ik doe het nog op zo'n manier met iemand en dat bevalt me wel :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Me likes, ik heb nu geen zin in het schrijven van fanfiction, dus ;')
    Maar wat voor onbekende personen - verhaal, had je in gedachten. Iets bovennatuurlijks, of iets dat echt zou kunnen gebeuren, non-fictie dus ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben eigenlijk wel geïntresseerd, al moet het concept wel interessant zijn en er een vaste dag afgesproken worden c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh, dit lijkt me eigenlijk wel interessant en leuk om te doen! Alleen is het nu nog een beetje onduidelijk met de verhaallijn, wat gebeurt daarmee, is die wel ongeveer hetzelfde, want het moet toch wel een beetje bij elkaar passen?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:24 ]


    wth.

    FinalDay schreef:
    Me likes, ik heb nu geen zin in het schrijven van fanfiction, dus ;')
    Maar wat voor onbekende personen - verhaal, had je in gedachten. Iets bovennatuurlijks, of iets dat echt zou kunnen gebeuren, non-fictie dus ;'P


    Dat maakt me niet zoveel uit, ik ben allang blij als het concept origineel is. :')

    Mayfly schreef:
    Oh, dit lijkt me eigenlijk wel interessant en leuk om te doen! Alleen is het nu nog een beetje onduidelijk, wat gebeurt daarmee, is die wel hetzelfde, want het moet toch wel een beetje bij elkaar passen?


    Oke ik zal het proberen uit te leggen... Een voorbeeld is een beetje lastig omdat ik daarvoor een stuk tekst moet schrijven...
    Ik schrijf dan over een persoon, mijn persoon. Die ontmoet op een gegeven moment het persoon van die ander (dus degene waarmee ik samen schrijf). En zo ga je omstebeurt een nieuw hoofdstuk toevoegen, uit de POV van jou persoon.
    Het is een soort rollenspel, maar dan in de verhaalvorm. :')



    Ik stuur jullie een pb. :')


    Never say Never

    Rituals schreef:
    (...)

    Oke ik zal het proberen uit te leggen... Een voorbeeld is een beetje lastig omdat ik daarvoor een stuk tekst moet schrijven...
    Ik schrijf dan over een persoon, mijn persoon. Die ontmoet op een gegeven moment het persoon van die ander (dus degene waarmee ik samen schrijf). En zo ga je omstebeurt een nieuw hoofdstuk toevoegen, uit de POV van jou persoon.
    Het is een soort rollenspel, maar dan in de verhaalvorm. :')



    Ik stuur jullie een pb. :')


    Hm, oké, maar zo is er dus geen vooruit schrijven, aangezien je telkens moet afwachten hoe de ander zal gaan schrijven, en je daar op aan moet passen, toch?


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Hm, oké, maar zo is er dus geen vooruit schrijven, aangezien je telkens moet afwachten hoe de ander zal gaan schrijven, en je daar op aan moet passen, toch?


    Ik denk het :') maar dat vind ik er nu net zo leuk aan :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mayfly schreef:
    (...)

    Hm, oké, maar zo is er dus geen vooruit schrijven, aangezien je telkens moet afwachten hoe de ander zal gaan schrijven, en je daar op aan moet passen, toch?


    Precies, maar dat vind ik ook idd juist zo leuk. :') ik heb wel altijd een idee in m'n hoofd van hoe ik het verder moet hebben (uiteindelijk moet ik dat voor een groot deel weer aanpassen xd), maar als je een beetje snel achter elkaar schrijft werkt het wel... Als je een goed concept hebt. :')


    Never say Never

    Rituals schreef:
    (...)

    Precies, maar dat vind ik ook idd juist zo leuk. :') ik heb wel altijd een idee in m'n hoofd van hoe ik het verder moet hebben (uiteindelijk moet ik dat voor een groot deel weer aanpassen xd), maar als je een beetje snel achter elkaar schrijft werkt het wel... Als je een goed concept hebt. :')


    Oh, dan begrijp ik het, lijkt me leuk idd! (:


    wth.