• Ik vond net dit op Large;



    En ik vind ze echt awesome! :9~
    Maar nu weet ik niet zo gauw waarbij ik ze kan dragen -.-
    Help me!? D:
    Het gaat om de sokken.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:30 ]

    Bij 'n kort rokje?


    live the life you love

    Onder een leuk rokje of kort spijkerbroekje?

    Ze zijn iig gaaf!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hmm. Een jeansrok ofzo? ben niet echt een rokkenmens, maar goed. wel stijle kousen (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    O die heb ik ook :'D. Je kunt ze onder een rokje dragen. En dan doe je er een fel blauwe, rode of oranje panty onder. Ziet dan wel gaaf uit:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    die kousen zijn idd nice!! ik zou zeggen bij lage kisten of vertrapte skate-schoenen. kapotte kousen bij splinternieuwe schoenen is een beetje maf ;D en ja rokje zoals dat, of kort broekje met een gewoon een simpel zwart shirtje/hempje zou ik doen en dan lekker wat sierraden ^^


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Oeh, jeansrokje en een houthakkershemdje dat je laat openhangen (wel met nog een topje onder :p)
    Of of of met een zwart rokje en zo'n preppy truitje, dan is het een beetje rebels ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    INDICA schreef:
    O die heb ik ook :'D. Je kunt ze onder een rokje dragen. En dan doe je er een fel blauwe, rode of oranje panty onder. Ziet dan wel gaaf uit:Y)

    Oeh dat klinkt nice! :9~

    Never2Late schreef:
    die kousen zijn idd nice!! ik zou zeggen bij lage kisten of vertrapte skate-schoenen. kapotte kousen bij splinternieuwe schoenen is een beetje maf ;D en ja rokje zoals dat, of kort broekje met een gewoon een simpel zwart shirtje/hempje zou ik doen en dan lekker wat sierraden ^^

    Bedankt voor de tip! ;D

    Erato schreef:
    Oeh, jeansrokje en een houthakkershemdje dat je laat openhangen (wel met nog een topje onder :p)
    Of of of met een zwart rokje en zo'n preppy truitje, dan is het een beetje rebels ^^

    Yes! Ik heb zo'n soort van houthakkershemdje ;D
    Ga 'k proberen! ^^

    met een kapotte jeansshort en stoere schoenen?
    en verder alles dat hierboven staat, haha


    ask her if she wants to stay a while

    Die heb ik ook! Ik droeg ze altijd in combinatie met een rokje :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oeh awesome. =D
    Misschien idd bij een kapotte spijkerbroek en ze dan heel hoog over je broek trekken. :'D


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Hebbe hebbe hebbe ;D haha alle ideetjes die ik op kan noemen zijn al genoemd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you