• Ik ben Gossip Girl online beginnen kijken terwijl ik examens heb. Ik zit nu halverwege aflevering 2 en ik wil niet meer leren! Nog iemand zo stom? (cat)
    Oh ja, en het feit dat ik dit in een topic zet, is nog weer eens een duidelijk gevolg van examenstress


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik ken dat (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ken dat x)
    Ik ben nu aan het schrijven aan 2 stories, terwijl ik ook examens heb.
    Pech dan x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Poppins schreef:
    ik ken dat (cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Altijd


    As travars

    AllstarW schreef:
    Ik ken dat x)
    Ik ben nu aan het schrijven aan 2 stories, terwijl ik ook examens heb.
    Pech dan x)

    Doe ik ook ^^ Alleen dan in een schrift, waardoor het nog langer duurt (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    (...)
    Doe ik ook ^^ Alleen dan in een schrift, waardoor het nog langer duurt (a)


    Waarom the hell zou je in een schrift gaan schrijven? 0.o
    Gheghe, ik ben ook aan het kloten terwijl ik praktische opdrachten zou moeten maken en zou moeten leren voor schoolexamens van ANW, but who the hell cares (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben heel dom als het op examens aankomt, ik zit gewoon boeken te lezen of dingen op te schrijven... Dus, ja ik ken het.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    bekend fenomeen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, ik heb de drie seizoenen van Kyle XY in mijn eerste week examens gekeken. Dan was het de hele dag zo: uurtje leren, aflevering kijken, uurtje leren, aflevering kijken, ...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sapphira schreef:
    (...)

    Waarom the hell zou je in een schrift gaan schrijven? 0.o
    Gheghe, ik ben ook aan het kloten terwijl ik praktische opdrachten zou moeten maken en zou moeten leren voor schoolexamens van ANW, but who the hell cares (:

    Omdat ik geen eigen pc heb op mijn kamer (we hebben alleen een vaste pc in de woonkamer) en mijn mama is thuis, dus.. En als ik schrijf, met pen en papier, lijkt het beter te gaan ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California