• Members.

    ~ Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~ Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    ~ Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~ AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~ Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~ Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~ Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~ CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    Gasten zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 17:27 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke wacht, plaatsen we nou dezelfdE?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.



    Mooi, mooi, mooi!:9~
    Op die oude man na.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Is dit hem niet?



    Ik had hem al gevonden, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Voor de mensen die niet weten wat mijn beperking is:

    Een persoon met autisme is kwetsbaar, of het nu een slachtoffer, getuige of verdachte is. Problemen met communicatie, interactieve verbeelding kunnen hem/haar in de problemen brengen en angstig maken wanneer zijn gedrag niet goed wordt begrepen. || Waar ik dus moeite mee heb: 1) Kan zich onoplettend overkomen of helemaal niet reageren. 2) Vermijdt oogcontact bij stress of onder druk. 3) Kan overreageren. 4) Kan tactloos overkomen. 4) Kan eigenwijs, koppig of boos overkomen. 5) Houdt meestal niet van fysiek contact. 6) Neemt soms spreekwoorden en metaforen letterlijk. 7) Kan formele, ouwelijke of deftige taal gebruiken. 8) Heeft een aantal specifieke interesses (Voetbal, dieren, konijnen, paardrijden etc).

    Dus dan weten jullie er ook vanaf hè.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Ik had hem al gevonden, haha.


    Jaa dat had ik al door (cat)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ploemeur schreef:
    Voor de mensen die niet weten wat mijn beperking is:

    Een persoon met autisme is kwetsbaar, of het nu een slachtoffer, getuige of verdachte is. Problemen met communicatie, interactieve verbeelding kunnen hem/haar in de problemen brengen en angstig maken wanneer zijn gedrag niet goed wordt begrepen. || Waar ik dus moeite mee heb: 1) Kan zich onoplettend overkomen of helemaal niet reageren. 2) Vermijdt oogcontact bij stress of onder druk. 3) Kan overreageren. 4) Kan tactloos overkomen. 4) Kan eigenwijs, koppig of boos overkomen. 5) Houdt meestal niet van fysiek contact. 6) Neemt soms spreekwoorden en metaforen letterlijk. 7) Kan formele, ouwelijke of deftige taal gebruiken. 8) Heeft een aantal specifieke interesses (Voetbal, dieren, konijnen, paardrijden etc).

    Dus dan weten jullie er ook vanaf hè.


    Wist ik al, dus eigenlijk vraag ik me af waarom ik het zeg.
    Maar ach ik ben hyper en wil veel praten WOOOOOT


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Wist ik al, dus eigenlijk vraag ik me af waarom ik het zeg.
    Maar ach ik ben hyper en wil veel praten WOOOOOT


    Wat zag?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ploemeur schreef:
    Voor de mensen die niet weten wat mijn beperking is:

    Een persoon met autisme is kwetsbaar, of het nu een slachtoffer, getuige of verdachte is. Problemen met communicatie, interactieve verbeelding kunnen hem/haar in de problemen brengen en angstig maken wanneer zijn gedrag niet goed wordt begrepen. || Waar ik dus moeite mee heb: 1) Kan zich onoplettend overkomen of helemaal niet reageren. 2) Vermijdt oogcontact bij stress of onder druk. 3) Kan overreageren. 4) Kan tactloos overkomen. 4) Kan eigenwijs, koppig of boos overkomen. 5) Houdt meestal niet van fysiek contact. 6) Neemt soms spreekwoorden en metaforen letterlijk. 7) Kan formele, ouwelijke of deftige taal gebruiken. 8) Heeft een aantal specifieke interesses (Voetbal, dieren, konijnen, paardrijden etc).

    Dus dan weten jullie er ook vanaf hè.


    Dat wist ik niet eens o.O
    Maar ik zal er proberen aan te denken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ploemeur schreef:
    (...)

    Wat zag?


    Ik zei; zeg.
    En aangezien ik al wist dat je dat had vroeg ik mezelf af waarom ik het nog zei.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maar ik kan lekker schrijven op school(flower)


    ~

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Dat wist ik niet eens o.O
    Maar ik zal er proberen aan te denken.


    Yep. Daarom ging ik ook naar een speciale school, omdat ik tot groep5 werd gepest omdat ik 'anders', was.
    Soms praten ze (ook bij de verzorgboerderij) tegen mij - zo kinderlijk - dat ik wat heb. De volgende keer als ze dat doen... Is mijn antwoord: "Ik mag dan wel pdd nos hebben, maar ik ben niet gestoord!" Amen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Ik zei; zeg.
    En aangezien ik al wist dat je dat had vroeg ik mezelf af waarom ik het nog zei.


    Ik heb ook nog dyslexie HAHA (no_chears)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik schreef altijd aantekingenen over mijn verhalen door mijn gewone aantekeningen heen, en dan kon ik niets terugvinden, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga jullie binnenkort iets heel belangrijks over mezelf vertellen en stukken daarvan weet niemand iets van. Zelfs mijn moeder niet. Maar ik wil het kwijt. En het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, dus ik vind dat jullie recht hebben om het te weten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Groter.



    Lelijk i know.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus