• nou kijk ik moet een film verslag maken maar
    ik vond het echt een nare film
    edit: die avond nadat ik hem gezien heb kreeg ik een nachtmerrie en had ik een hevige migraine aanval
    maar ik kan deze vragen dus niet vinden op web
    en ik durf hem niet op te zoeken op youtube

    Karakters in het verhaal spelen hoofdpersonen en bijfiguren een rol. Van de karakters weet je enkele eigenschappen en vaak ook gedachten en gevoelens. Van de types weet je vaak maar een enkele eigenschap.

    a Noem de twee belangrijkste karakters uit de film
    b Beschrijf hun karakter: noem miniaal twee eigenschappen en leg uit
    c Hoe kom je achter de gevoelens en gedachten van de twee hoofdpersonen? Het is immers een film. Welke trucs haalt de filmmaker uit?


    Everyone Hase A Darkside

    a. Maria Vos en Ans Vos.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    a. Maria Vos en Ans Vos.

    thnx!


    Everyone Hase A Darkside

    en nu je de namen hebt zoek je op het web met de namen en dan krijg je een karakterbeschrijving en dan kan je daar de antwoorden voor je andere vragen uithalen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    en nu je de namen hebt zoek je op het web met de namen en dan krijg je een karakterbeschrijving en dan kan je daar de antwoorden voor je andere vragen uithalen :Y)

    je hebt gelijk! thnx voor de tip! :D


    Everyone Hase A Darkside

    Ik heb alleen het boek gelezen ;3.


    To infinity and beyond •

    O, ik wil ruilen. _O_
    Bij een boekverslag moet je véél meer werk doen, dit is gewoon a piece of cake.
    En laat ik nu net nog twee boekverslagen hebben die nog afgemaakt moeten worden. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    O, ik wil ruilen. _O_
    Bij een boekverslag moet je véél meer werk doen, dit is gewoon a piece of cake.
    En laat ik nu net nog twee boekverslagen hebben die nog afgemaakt moeten worden. (cat)

    lolz welke boeke??
    miss heb ik ze geleze kwil dan wel helpe ;)


    Everyone Hase A Darkside