• Hola, niñas. Wij mogen samen een schrijfwedstrijd organiseren.
    Er kunnen 20 mensen meedoen, maar wij vragen wel om goed na te denken vooraleer je het doet. We willen namelijk niet dat er mensen meteen afhaken.
    Er zullen max. vijf rondes zijn die elk 2-3 weken duren.
    Wij zullen letten op spelling, zinsbouw, originaliteit, etc.
    Indien er mensen zijn die niet op tijd in zullen dienen, zullen we ze eerst een verwittiging geven (eventueel een extra dag) vervolgens zullen ze gediskwalificeerd worden.

    Deelnemers
    1. Reducto ~ 8.3
    I 8.2 • II 8.4
    2. Tulsa ~ 8.5
    I 8.6 • II 8.3
    3. Glue ~ 7.2
    I 7 • II 7.4
    7. QueenOfLions ~ 7.2
    I 6.9 • II 7.4
    11. Everdeen ~ 7.8
    I 7.7 • II 7.9
    14. Celestial ~ 7.8
    I 7.4 • II 8.2
    15. koitje ~ 7
    I 6.7 • II 7.2
    16. Leanna ~ 6.9
    I 6.3 • II 7.1
    17. Atonement ~ 8.2
    I 8.1 • II 8.2
    19. McGonnall ~ 7.8
    - uitstel -
    I 7.6 • II 7.9
    20. Laughlove ~ 6.9
    I 7 • II 6.7
    21. Aarshaar ~ 7.5
    I 7.4 • II 7.5

    Afvallers:
    Tomlinson - niks ingediend
    Defensive - niks ingediend
    LetMeBe - niks ingediend
    Wiarda - uitgeschreven
    Unbalanced - uitgeschreven
    Sleutelbloem - uitgeschreven
    Knoxville – uitgeschreven
    Crusoe – uitgeschreven
    Before – uitgeschreven
    Leanna – gemiddelde van 6.7
    Laughlove – gemiddelde van 6.9


    Derde opdracht:
    Schrijf een weggelaten scène uit één van je favoriete verhalen hier op Quizlet. Let op, je verhaal moet dezelfde schrijfstijl hanteren als dat van de auteur. Als je geen verhalen leest op Quizlet mag je een boek kiezen. Onderaan je opdracht zet je welk verhaal je genomen hebt en van wie.
    Maximum aantal woorden: 1500
    De einddatum om in te leveren is 10 augustus.


    Voel je je geroepen en wil je jouw talenten aan ons tonen? Twijfel dan niet en schrijf je nu in! Er wacht je een mooie verrassing op het einde van de rondes.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juli 2011 - 19:04 ]

    Celestial schreef:
    Yeahh een 8.2 (:

    Hmm, moeilijk opdracht.
    Ik zal wel nog iets vinden...
    Hopelijk (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Bedoel je met de weggelaten scène een stuk dat al geschreven is geweest door de oorspronkelijke schrijver en die herschrijven of gewoon een heel nieuwe scène?


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Kan iemand me please uitleggen wat de opdracht precies betekend? Ik snap het niet echt.

    Atonement schreef:
    Bedoel je met de weggelaten scène een stuk dat al geschreven is geweest door de oorspronkelijke schrijver en die herschrijven of gewoon een heel nieuwe scène?

    Een hele nieuwe scène. (:


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Glue schreef:
    Kan iemand me please uitleggen wat de opdracht precies betekend? Ik snap het niet echt.

    Je schrijft een eigen originele scène van één van je favoriete verhalen op Quizlet. Als je geen verhalen leest op Quizlet, mag je ook een boek nemen. (:


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Mag het een vervolg zijn of moet het een scène zijn tussen twee deeltjes?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Mag het een vervolg zijn of moet het een scène zijn tussen twee deeltjes?

    Een scène tussen 2 deeltjes. :3


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Fledgling schreef:
    (...)
    Een scène tussen 2 deeltjes. :3

    Tenzij het verhaal nog niet af is en de auteur nog steeds verder schrijft, want dan is het zogezegd ook een 'weggelaten scène.'

    Halestorm schreef:
    (...)
    Tenzij het verhaal nog niet af is en de auteur nog steeds verder schrijft, want dan is het zogezegd ook een 'weggelaten scène.'

    Feit!


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Halestorm schreef:
    (...)
    Tenzij het verhaal nog niet af is en de auteur nog steeds verder schrijft, want dan is het zogezegd ook een 'weggelaten scène.'
    Het is een verhaal dat nog loopt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Het is een verhaal dat nog loopt. :)

    Dan mag het, als het maar in de verhaallijn past; (nerd)

    Halestorm schreef:
    (...)
    Dan mag het, als het maar in de verhaallijn past; (nerd)
    Ik hoop het. Ik zal de laatste deeltje nog es lezen ofzo zodat ik me zeker beter in het verhaal kan inleven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb nog een vraagje. In het verhaal dat ik zal kiezen zijn de regels voor het schrijven niet altijd correct, moet ik dat dan incorrect nadoen (het gaat over de aanhalingstekens) of is de manier waarop het verhaal wordt gebracht voldoende?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Ik heb nog een vraagje. In het verhaal dat ik zal kiezen zijn de regels voor het schrijven niet altijd correct, moet ik dat dan incorrect nadoen (het gaat over de aanhalingstekens) of is de manier waarop het verhaal wordt gebracht voldoende?

    Kieken, zo verlies je punten voor jezelf. :'DD Je mag je lay-out naar je eigen behoeftes doen, het is enkel de schrijfstijl die we moeten kunnen ontdekken. Dus als de schrijver veel omschrijft, moet jij dat ook doen, als de schrijver eerder een jeugdig en lachwekkende stijl heeft, moet je dat imiteren.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:16 ]

    Halestorm schreef:
    (...)
    Kieken, zo verlies je punten voor jezelf. :'DD Je mag je lay-out naar je eigen behoeftes doen, het is enkel de schrijfstijl die we moeten kunnen ontdekken. Dus als de schrijver veel omschrijft, moet jij dat ook doen, als de schrijver eerder een jeugdig en lachwekkende stijl heeft, moet je dat imiteren.
    hah okey ik dacht al, maar ik vraag het liever voor de zekerheid. Snappie?

    Open alvast maar een tweede topic. lol. x')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?