• Voor alle duidelijkheid: ik WEET dat dit bij story promoten moet waarschijnlijk (dus aub mods, verban mij niet van Quizlet, ik ben eraan verslaaf :Y)) maar via dit topic wil ik alle voetbalverhalen verzamelen zodat mede-voetballiefhebbers een makkelijk overzichtje hebben over alle voetbalverhalen die de ronde doen op Quizlet (aangezien die nogal moeilijk te vinden zijn soms (flower))

    Ik begin alvast:

    Annoo Domini LXXX~



    Het was de tijd dat de ijzeren Romeinse hand heerste over een gebied dat zich uitstrekte van Spanje tot in het verre Egypte, van het natte Schotland tot op het zonnig Kreta. Zo kreunde ook de streek van Catalunya onder het juk van Aeneis' nageslacht. Het was een voordurende strijd op leven en dood, een strijd van gekruiste wapens. Een eeuwigdurend conflict verscheurde miljoenen families door honger en dood. Kleine kinderen werden koelbloedig afgeslacht, vrouwen werden verkracht en mannen werden op gruwelijke wijze van hun geslachtsdelen ontdaan. Om het plebs in de illusie van het perfecte modelsamenleving te laten geloven, besloot keizer Titus Vespasianus het volk te geven waar ze begerig naar verlangden: Het Colosseum... .

    # Starring: FC Barcelona (alleen de namen, zij worden ipv voetballers gladiatoren)
    # 10 mannen
    # 4 vrouwen
    # 1 arena

    Startdag: 21 juni

    Linkje:

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/53720/ave-caesar-morituri-te-salutant/
    [/url]

    Vul ook eens een rolletje in:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=102185


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik vind dit echt een GE-NI-AAL plan!
    Mijn verhaal:

    De weg naar ons » Robin van Persie
    'In dit verhaal zullen we leven in het jaar van 2010. Bert van Marwijk had zijn voetbalspelers van het Nederlandse voetbalelftal weer opgeroepen vanuit de hele wereld, om terug te komen naar Nederland. Er zijn al veel voetbaltrainingen geweest, en binnenkort zullen ze naar Afrika gaan voor het Wereldkampioenschap voetbal.

    Amalia Werkhoven gaat de jongens steunen. Amalia zit in haar laatste jaar voor HBO Journalistiek en loopt stage bij de KNVB, bij de voetbalspelers van het Nederlandse voetbalelftal. Amalia moet niks van de voetbalspelers weten, ze wilt zichzelf besparen voor een vernedering of een afwijzing. Maar voetbalspeler Robin van Persie laat zich door niets en niemand tegen houden. Hij wilt bevriend raken met de dan nog koppige Amalia. Het duurt lang voordat Amalia zich laat kennen, maar zodra Robin een plek in haar hart heeft gekregen is het een begin van een interessante, machteloze en onbegrijpelijke liefde. Maar niet alles is rozengeur en maneschijn. Robin krijgt concurrentie, Amalia haar zelfbeeld zakt enorm en Robin wilt heel erg graag kinderen nu het nog kan. Hoe zal het stel hier mee om gaan en nog belangrijker? Hoe lossen ze al deze problemen en situaties op?'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 21:17 ]


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    supeer idee (:
    een van mijn voetbal stories:
    http://www.quizlet.nl/stories/54021/broken-rules--cristiano-ronaldo/
    Isabella is het nichtje van José Mourinho, de trainer van Real Madrid CF. Ze is helemaal gek van voetbal, vandaar dat ze 3 weekjes bij haar oom gaat logeren, en dus ook met hem meegaat naar trainingen en wedstrijden. Ze is in het bijzonder gek van Cristiano Ronaldo, maar haar oom heeft de spelers op hun harten gedrukt haarmet rust te laten, en haar niet lastig te vallen anders volgen er schorsingen. Wat gebeurt er als Cristiano die gouden regel verbreekt, en toch aanpapt met het nichtje van zijn trainer?


    Hope is the only thing stronger then fear

    Mijn story: Pure Football.

    Destiny is for losers, its just a stupid excuse to wait for things to happen, instead of making them.

    Een voetbalverhaal met het Spaanse voetbalteam.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 19:27 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ceasar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one