• Ik wil graag een Microdermal in m'n hand


    zo dus (:

    Alleen nu ben ik bang dat ik achter dingen blijf haken en dat het uitscheurt..
    Kent/heeft iemand zo'n piercing?

    Hel schreef:
    (...)

    Op moment dat je ergens blijft haken, of ergens tegen aan stoot zal de huid om de piercing ontzettend rood worden, of op een bepaald punt gaan ontsteken, ziet er dan ook niet meer mooi uit, en het zijn krengen om perfect te laten genezen, (heb er nu vier, de eerste in augustus laten zetten, en die is nog steeds aan het kloten)


    Oké, ik heb eerst surface in me pols gehad, maar die zijn gaan afstoten..
    maar met microdermals heb je daar minder kans op dacht ik.

    Het lijkt me echt vreselijk pijnlijk, en ik vind het ook niet zo mooi.


    As travars

    Ik ken heel veel mensen die micodermals hebben en ze gaan altijd ontsteken. De helft van de tijd zie je gewoon een pleister omdat het onstoken is. Dus ik zou het niet doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Sorry maar ik vind het echt heel lelijk... Maar je meot zelf doen wat je wilt :)


    What is youre favo scary movie?

    Ik vind het ook niet zo mooi.


    If you never try ,then you'll never know.

    een kennis van mij heeft er drie op haar hand, inmiddels heeft ze die niet meer omdat ze gewoon zó snel ontsteken, en ze doen vreselijk pijn D:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Een iemand die ik ken heeft dat gehad en heeft die na een tijdje eruit gedaan omdat haar dat echt hinderde. En iemand anders die heeft die nog steeds en is er heel tevreden voor.

    Een vriendin van mij heeft er eentje. Of nou ja, had. Hij is er zegmaar uit gegroeid. En nu heeft ze er een best wel zichtbaar litteken aan over gehouden. Best zonde. Je moet dus met alles rekening houden.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:49 ]


    To infinity and beyond •

    Dude ik blijf hem nog steeds awesome vinden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had er eentje, en ze scheurt er niet direct uit als je ergens blijft achter haken, maar je moet wel voorzichtig zijn. Het zetten valt wel mee.
    Het nadeel is, je lichaam kan het afstooten. Je kan dan wel een nieuwe late plaatsen, maar dan moet het toch een paar weken genezen.


    Imperfection Is Beautiful

    Relapse schreef:
    (...)

    Oké, ik heb eerst surface in me pols gehad, maar die zijn gaan afstoten..
    maar met microdermals heb je daar minder kans op dacht ik.


    kans op uitgroei is groot aanwezig, een daarvan heb k er eens uit moeten halen omdat hij er al voor een groot gedeelte uit was, ik ga ze er nu ook allemaal uithalen en tussen mijn schouderbladen laten plaatsen. Kijken of het daar lukt.Hou er in ieder geval rekening mee dat dit een hele moeilijke piercing is om te onderhouden, dat de rekening moet houden met wat je ermee gaat doen (qua werk, schoonmaakmiddelen zijn bijv een killer voor die piercing en kan echt grootschalige ontstekingen opleveren...) en dat je niet zomaar even je hand in je broekzak kan steken omdat je blijft haken, zo kan ik je nog tig voorbeelden geven, ik raad het je af, puur omdat ik ze zelf heb en weet hoe ze zijn, ik heb me er ook zwaar in vergist toen ik dacht dat het mee zou vallen.. ga volgende maand weer twee tattoo's laten zetten om de littekens weg te laten werken.

    Hel schreef:
    (...)

    Op moment dat je ergens blijft haken, of ergens tegen aan stoot zal de huid om de piercing ontzettend rood worden, of op een bepaald punt gaan ontsteken, ziet er dan ook niet meer mooi uit, en het zijn krengen om perfect te laten genezen, (heb er nu vier, de eerste in augustus laten zetten, en die is nog steeds aan het kloten)


    Nou wil ik ze zien :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you