• Op 8 juli ga ik voor vier dagen naar Londen toe met mijn moeder, weten jullie misschien leuke winkels daar die ik kan bezoeken? Ik zit middenin Londen en met de metro kan je geloof ik overal komen. (:
    Dankjewel alvast! <3


    They were never in fact homeless

    Ik ga op 4 juli naar London en kom 8 juli terug.
    Hamley's en Harrods :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Starbucks! (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ga zeker Camden bezoeken (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Maar ik ben nog nooit in Londen geweest, dus ik weet het niet D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Op 8 juli zit ik in LA! *kan het niet geloven*


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Top Shop ofzo


    -

    Je moet absoluut naar Camden.
    Ze hebben er van die leuke kraampjes waar je echt de leukste kleren vindt.
    En zoveel andere leuke spulletjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lipton schreef:
    Starbucks! (bloos)


    I´m nothing special.

    Erato schreef:
    Je moet absoluut naar Camden.
    Ze hebben er van die leuke kraampjes waar je echt de leukste kleren vindt.
    En zoveel andere leuke spulletjes.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Top Shop
    Camden Town, is een soort markt, echt heel leuk om te zien enzo. (daar zat ik echt heel dicht bij toen ik in London was hihi)
    Hyde Park, daar zijn eekhoorntjes, echt onwijs schattig :}
    Leicester Square is 's avonds heel mooi en daar heb je ook een aantal eet tentjes.
    Piccadilly Circus natuurlijk en hm, misschien een musical, maar die zijn vaak duur in de zomer.


    As travars

    Jaloers! Ik ging vorig jaar met mijn vader >3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Primark :3
    Trafalgar Square was best indrukwekkend, maar da's niet echt van die winkels die je per se moet zien.
    Covent Garden is erg leuk _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Also, Harrods is wel heel gaaf om in rond te kijken.
    En Natural History Museum, is gratis en opzich best wel leuk om even in rond te kijken. Daar zijn dinosaurussen en andere opgezetten dieren (een soort van Naturalis) (en McFLY heeft daar ook een gedeelte van de Friday Night clip opgenomen lol nice to know hahah)


    As travars

    Wow, dat is echt leuk! Winkels weet ik niet precies, maar ik kan je echt aanraden in The London Eye te gaan, dat is echt heel mooi en leuk! Vooral als het mooi en helder weer is, dan vind ik het daar echt het mooiste plekje van Londen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb geen idee; ik bekeek gewoon alles toen ik daar afgelopen jaar met 2 friends naar London ging.