Ik vind een jongen leuk, nogal leuk. Maar die jongen heeft nog een vriendin, het loopt nogal erg slecht enzo, hij komt dus ook elke keer bij mij met advies. Maar 4/5 weken terug op msn zei, wat er op neer kwam, dat hij mij leuker vond dan zijn huidige vriendin.
Gisteravond smste ik heb of hij het nog steeds meent. Ik kreeg een lief berichtje terug met veel kusjes. Alleen ik vond het nogal sarcastisch en vroeg hem of het serieus was. Hij smsde terug van "Wauw. Oke nvm". Vanochtend smste ik hem weer want ik weet niet of het nou serieus was of niet. Ik krijg terug "Lama weetje ik ga hier geen tijd aan besteden zo blijf ik het zeggen." Maar nu voel ik me schuldig want ik kan iemand niet kwetsen, dan voel ik mezelf de hele dag depri (zoals nu)
Ik vroeg een vriend van mij, mijn beste vriend, wat ik nu moest doen. Die zei dat ik moest wachten omdat hij waarschijnlijk in een tweestrijd is met zichzelf om te kiezen tussen zijn huidige vriendin nu waar het slecht mee gaat en tussen mij.
Maar ik weet het dus niet meer. Of dat het is of dat ie nu boos op mij is. Ik voel me nu echt zelf kut?
Heeft iemand advies of weet iemand hier iets mee te doen??
Yongguk & Daehyun <33