• A teen idol and a serious girl
    Loving and detachment
    Lies and studies
    Cum laude

De Jonas Brothers, de nieuwste tienerrage, iedereen is gek op hen, vooral de meisjes dan. Ze scoren overal hits en staan al weken in de top 10. Luna Price staat al haar hele leven in de spotlight maar wil daar eigenlijk niet staan. Haar droom is om tot het professionele ‘artsen zonder grenzen’ team te behoren. Maar daarvoor moet ze eerst de zware studies voor dokter doorstaan. 1 van de broertjes, Nick, is helemaal verliefd op de beeldschone Luna, het ‘tot over je oren, kriebels in je buik’ gevoel. Luna daarintegen is niet echt geïnteresseerd, haar studies zijn veel belangrijker voor haar. Hij zou alles doen om ook maar een beetje aandacht van haar te krijgen en besluit haar te vertellen dat hij ook voor dokter studeert, noodgedwongen moet hij zich ook inschrijven aan de universiteit. Maar een relatie gebaseerd op leugens werkt niet, toch?

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

ik ben niet echt fan van de jonas brothers, maar het lijkt me een goed verhaal (:

Interdum lacrimae pondera vocis habent

heriotza schreef:
    ik ben niet echt fan van de jonas brothers, maar het lijkt me een goed verhaal (:

ik eerlijk gezegd ook niet, Maar hij stond op mijn pc en een vriendin van me las hem en toen zei ze dat ik de eerst zelfverzonnen tienerrage moest vervangen door Nick Jonas en het zo moest gaan schrijven en ik had wel eens zin in iets anders :'D

dus als je hem liever niet leest met Nick erin, ik ga hem later ook schrijven met mijn supersterretje (:

Pemberley schreef:
    (...)

ik eerlijk gezegd ook niet, Maar hij stond op mijn pc en een vriendin van me las hem en toen zei ze dat ik de eerst zelfverzonnen tienerrage moest vervangen door Nick Jonas en het zo moest gaan schrijven en ik had wel eens zin in iets anders :'D

dus als je hem liever niet leest met Nick erin, ik ga hem later ook schrijven met mijn supersterretje (:

En wie is jouw supersterretje? (:

edit,.

aha Bill kaulitz, dan ga ik hem zeker lezen ^.^

[ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 22:23 ]

Interdum lacrimae pondera vocis habent

heriotza schreef:
    (...)

En wie is jouw supersterretje? (:

Lucas Mackenzie is de nieuwste tienerrage, iedereen is helemaal gek op hem. Vooral de meisjes dan, hij scoort hits overal en staat ondertussen al 4 weken op nummer 1 in de hitlijsten met zijn nummer ‘Going to remember you’

even uit mijn docje gestolen

edit: maar ik schrijf hem sowieso met meerdere dus suggesties zijn altijd welkom
    edit 2: dan schrijf ik hem later ook met Bill (:

[ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 22:25 ]