• gvd...waarom is nou die ene jongen die ik leuk vind vergeven? Natuurlijk ben ik blij voor hem dat hij gelukkig is...maar toch...hoe graag zou ik in haar schoenen staan...maar dat zal wel nooit het geval zijn...
    Net stonden ze voor mijn neus klef te doen...ik vond het vreselijk...ook al weet hij niet dat ik hem leuk vind...
    Wat klink ik toch depri...=='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aww... Er komen er nog zoo veel!
    Ik ken dat gevoel... )x Alleen in mijn gelukkige geval ging het weer uit ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ah, nee dat snap ik heel goed hoor. Ik vond iemand ook heel erg leuk, echt leuk, en toen op een dag stond zijn naam met een hartje en een andere naam er achter op msn, en toen viel ik wel even. En toen op school zag ik ze ook. Dus ja ik weet hoe het voelt. En het is ook deprimerend D:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 21:05 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Oeeii sterkte!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ah, dat is balen. Probeer gewoon niet naar ze te kijken/verwijder updates op hyves/msn etc. als je 'm daarop hebt en dan heelt het wel weer met de tijd. In ieder geval moet je ervoor zorgen dat je er niet tot zo min mogelijk mee in aanraking komt, des te makkelijker is het om je eroverheen te zetten. Gewoon niet aan denken, er komen nog veel meer jongens die je vast meer geluk zullen brengen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    omg...hij las net voor...een oudnederlands verhaal, zodat een jongen het beter in zich kon opnemen...vet schattig!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    dankjulliewel...
    Ik red mij wel...hij is een manager en ik normaalpersoneelslid...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.