• Hoi :).
    Ik heb een probleem.
    Ik heb al een jaar een vriendje, maar laatst kwam ik een jongen tegen die ik leuk vond.
    Dus ik dacht, vrienden worden kan geen kwaad.
    Nu hadden we afgesproken en ik kon bijna niet van hem afblijven, maar we hebben niet gezoend.
    Ik ben wel verliefd op hem geworden, maar ik hou ook nog van mijn vriendje.
    Voor wie moet ik nu kiezen? :S


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Weten zij er eigenlijk allebei van? Je vriendje neem ik aan niet, maar die andere jongen waarop je ook verliefd bent? Weet hij dat je een vriendje hebt? Want eigenlijk vind ik in de eerste instantie dat ze beiden recht hebben om dit te weten en dat zij vervolgens kunnen zien wat zíj ermee doen. Het gaat namelijk niet alleen om jou, ook om het vertrouwen dat zíj in jou hebben en wat voor gevoel ze zodoende zelf hebben.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ophelia schreef:
    Zoals iemand ooit zei; If you fall in love with 2 people, pick the second person. Because if you were really in love with the first person, you wouldn't have fallen for the second.

    dat is nu exàct wat ik ook wou zeggen :Y)


    ask her if she wants to stay a while

    Ophelia schreef:
    Zoals iemand ooit zei; If you fall in love with 2 people, pick the second person. Because if you were really in love with the first person, you wouldn't have fallen for the second.


    Dat ga ik voor de rest van mijn leven onthouden. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ophelia schreef:
    Zoals iemand ooit zei; If you fall in love with 2 people, pick the second person. Because if you were really in love with the first person, you wouldn't have fallen for the second.

    Die heb ik ook al gezien, maar ik vind het toch niet helemaal kloppen. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kies voor de eerste, de 2e is waarschijnlijk een bevlieging. Ik dacht ook ooit zo iets te hebben, maar een poosje later, vind ik het stom dat ik getwijfeld heb.
    Mocht je over 1,5 a 2 maanden nog hetzelfde voor persoon 2 voelen, en er nog steeds niet uit zijn, dan zul je waarschijnlijk voor hem moeten kiezen.


    Bad decisions make good stories.

    Edit; ik heb gister met mijn vriendje gepraat, en ben toen tot de conclusie dat ik hem niet kwijt wilde. Een uur daarna had ik er alweer spijt van :S
    Maar ik blijf bij hem. Bedankt voor jullie reacties allemaal! <3


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Weet die andere jongen dat je al een vriendje hebt?
    Bekijk het zo, je weet niet of het met die andere jongen wel echt wat gaat worden.
    Je hebt al heel lang met je vriendje, en zou je zo iets moois willen opgeven voor iemand waar van je niet eens zeker weet of het wat gaat worden en hoelang.


    "We accept the love we think we deserve."

    Omg! ik heb hetzelfde het is niks aan x'D

    BlueElephant schreef:
    Beeld je in hoe het zou zijn zonder hen.
    Degene die je écht niet kan missen, daar moet je voor gaan.


    ben ik het mee eens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.