• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet bij jezelf beginnen als je je leven wilt beteren, niet bij een ander.

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

De wereld moet verbeteren voordat ik dat doe ouwe.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Eens, hoe wil je anderen verbeteren als je het zelf niet eens doet?

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Eens, dit krijg ik zo vaak te horen om me heen en het is waar. Hoe kun je jouw leven nou veranderen door bij een ander te beginnen? Het is die van jou, niet die van een ander.

wth.

Eens, maar dat betekent niet dat je een ander niet kan helpen.(:

everything, in time

Eens.

Eens

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Allicht.

No growth of the heart is ever a waste

Eens, maar je mag best wel advies of tips geven. Maar je zal nooit jezelf zo erg verbeteren dat je perfet bent.

Haat me? Bovenin is een kruisje:P

Tuurlijk, het is jou leven. Jij stelt je doen en laten, niemand anders bepaald dat. Dus als jij je leven wil verbeteren moet je allereerst beginnen met jezelf verbeteren en dan pas proberen dingen te veranderen buiten dat van jou.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Eeens (:

Als je jezelf niet verbeterd kan je het ook niet bij een ander doen.

Who is laughing now! <3

Nogal logisch aangezien jij je leven moet leven, en niet iemand anders.

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Hmmm.. Als je je leven wil beteren, moet je soms van enkele mensen af raken die bv. een slechte invloed op je hebben. Enkel dan kun je bij jezelf beginnen.

Olive

Ophelia schreef:
    Hmmm.. Als je je leven wil beteren, moet je soms van enkele mensen af raken die bv. een slechte invloed op je hebben. Enkel dan kun je bij jezelf beginnen.

Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

Ophelia schreef:

Ja, maar dat heeft toch met keuzes van jezelf te maken? Je verandert het gedrag niet van anderen om jou leven te beteren? Jij maakt voor jezelf een keuze, dat is een eerste stap. Nee?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, maar dat heeft toch met keuzes van jezelf te maken? Je verandert het gedrag niet van anderen om jou leven te beteren? Jij maakt voor jezelf een keuze, dat is een eerste stap. Nee?

Ik zeg toch niet dat het niet voor jezelf is? Ik zeg enkel dat je soms mensen moet verbannen uit je leven om keuzes te kunnen maken (:

Olive