• > Correct Nederlands (of Engels)
    > Met leestekens, zonder overbodige smileys
    > Het verhaal moet al afgelopen zijn
    Ik heb namelijk zin om te lezen, en wil niet wachten op een nieuw stukje. :'D

    Verder mag je me zo ongeveer ieder genre aanbieden, van horror tot romantiek en van fanfic tot waargebeurd. Dus, kom maar op met jullie stories. ^^

    Edit; Ik wil wel links. Als ik moet gaan zoeken op je profiel weet je alvast zeker dat ik hem niet zal lezen. (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah damn, mijn verhaal loopt nog. :')
    Deze is wel nice! (Engels)

    Ik heb kortjes die afgelopen zijn. En ik vind persoonlijk dat het nog deftig geschreven is^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Ik heb kortjes die afgelopen zijn. En ik vind persoonlijk dat het nog deftig geschreven is^^


    Links?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Links?

    You are my joy from the inside out.
    Something you won't see in a Disneymovie.
    The music I heard once.x
    En ik heb nog twee verhalen, maar die lopen dus daar heb je niks aan. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)
    You are my joy from the inside out.
    Something you won't see in a Disneymovie.
    The music I heard once.x
    En ik heb nog twee verhalen, maar die lopen dus daar heb je niks aan. :)


    Dankje, ik zal eens gaan kijken. Dat geldt ook voor de verhalen van Celestial en Cellophane. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb alleen lopende, is dat ook goed?
    Het Doolhof
    Nothing is what it seems.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als je wilt, kan je mijn Stand-Alones wel gaan lezen! Ze zijn in het Nederlands geschreven en bevatten drama. c:


    wth.

    Parachutes schreef:
    Ik heb alleen lopende, is dat ook goed?
    Het Doolhof
    Nothing is what it seems.


    Ik vroeg toch echt om verhalen die al áfgelopen zijn. Dat was zo ongeveer mijn enige eis. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze is de enige afgeronde die ik ooit (samen met een vriendin) geschreven heb. Hij bevat wat schoonheidsfoutjes, maar over het algemeen kan hij er mee door c:
    Het is Humor/Romantiek/onbekende personen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Square schreef:
    (...)

    Dankje, ik zal eens gaan kijken. Dat geldt ook voor de verhalen van Celestial en Cellophane. (:
    Okey bedankt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www.quizlet.nl/stories/38043/my-california-king-afgelopen/
    : D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Bills Little Secret [TH]
    Als het nichtje van Georg in aanraking komt met de band, valt Tom als een blok voor haar. Maar Cynthia heeft andere plannen en doet er alles aan om Bills hart te winnen. Maar ook dat loopt niet als geplant, Bill draagt een geheim met zich mee. een geheim wat hij niemand, zelfs Tom niet toevertrouwt.
    Maar wat als het geheim toch uitkomt?
    Wat als Gustav zich met Cynthia gaat bemoeien?


    Let it come and let it be

    mystery is een mooi verhaal die kun je lezen hij is afgelopen maar er is wel een vervolg op en daar is ze bij hoofdstuk 47 geloof ik.
    het is allebei geschreven door xsuzepuusx


    love my friends

    http://www.quizlet.nl/stories/43071/raven-justin-bieber/
    http://www.quizlet.nl/stories/18726/mystery-justin-bieber/
    sorry ff vergeten de links erbij te zetten


    love my friends