• Dat programma gaat serieus te ver. Ik keek net een paar afleveringen, nou, gatverdamme x')
    Een man kreeg een foto aan z'n kont geniet, één moest een wc-bril schoonlikken en bij nog een andere werd z'n kont met een schuurmachine geschuurd :| Ok, ze doen het voor het geld. Maar er zit toch een steekje bij je los als je aan zoiets meedoet?!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat programma is leuk, maar gestoord.

    Die voorbeelden die je zonet noemde stellen niks voor, er waren vele ergere lol.
    Maar ik heb nog altijd erger gezien bij andere programma's.


    I live for the applause, you will die for it.

    de mensen die dat doen, zijn echt psycho, ga dan bijvoorbeeld aan Lotto Miljonairs meedoen als je geld wilt winnen :/


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb het nooit gekeken, maar dan ben je echt ziek als je zoiets doet:S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Een vriend van mijn moeder zit er momenteel in.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laufeyson schreef:
    Die voorbeelden die je zonet noemde stellen niks voor, er waren vele ergere lol.Maar ik heb nog altijd erger gezien bij andere programma's.


    Welke? xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Shizen schreef:
    Ik heb het nooit gekeken, maar dan ben je echt ziek als je zoiets doet:S


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Overigens was die wc-bril gewoon schoongemaakt vooraf :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Struggle schreef:
    (...)

    Welke? xD
    Een vent van 60+ zonder tanden zoenen, een homo met leren kleren aan zoenen, fles champagne onder de ballen ontkurken, bloed drinken, hersenen eten etc.


    I live for the applause, you will die for it.

    Laufeyson schreef:
    (...)Een vent van 60+ zonder tanden zoenen, een homo met leren kleren aan zoenen, fles champagne onder de ballen ontkurken, bloed drinken, hersenen eten etc.


    Ja, die heb ik ook allemaal gezien. Maar die met die schuurmachine vond ik toch wel het ergst. ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, die heb ik ook allemaal gezien. Maar die met die schuurmachine vond ik toch wel het ergst. ;\
    Ach, dat kline stukje lol. Bij Dirty Sanchez volgens mij ging hun hele reet eraan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat programma slaat precies nergens op.

    Weetjewas vies was.
    Pindakaas van een man zijn oksel likken o.O

    Laufeyson schreef:
    (...)Een vent van 60+ zonder tanden zoenen, een homo met leren kleren aan zoenen, fles champagne onder de ballen ontkurken, bloed drinken, hersenen eten etc.

    Ja maar dat zijn dingen die gewoon vies zijn. (afgezien van de Champagne)
    Als je pijn hebt vind ik dat toch wel wat anders.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dan was zelfs Fear Factor beter :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.