• Mijn ouders weten niet dat ik zoveel dicht en schrijf. Ze weten ook niet dat ik veel actief ben op Quizlet
    Ik heb mijn moeder wel eens een gedichtj en stukje verhaal laten lezen
    Toen zei ze iets van "Dat zet je toch niet op internet he? Je zet jezelf toch niet zo voor lul" dat vind ik niet leuk, want ik dicht en schrijf heel graag. Mijn vader zegt dan "Ja, ik zou het niet op internet zetten hoor, zo goed is het nou ook weer niet" en dat doet pijn
    Als we het hebben over wat ik later wil worden zeg ik altijd gewoon kinderarts, maar ik zou ook heel graag iets met het schrijven en dichten willen doen. Ik vind het jammer dat mijn ouders mij er niet in steunen en er zo lullig over doen. Dat is niet echt motiverend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het echt sneu voor je,
    hoewel ik je niet echt begrijp, aangezien mijn ouders me er wel in steunen.
    Jammer voor je
    x


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zeg het hen dan =). Als dat je passie is moet je er gewoon voor gaan ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn ouders weten zoveel niet. (cat)
    Inderdaad wel lullig dat je ouders zo reageren, ze zouden je moeten steunen en helpen i.p.v afbreken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh! Jou ouders zijn echt, ROT ouders! Welk stukje had je laten lezen? Hoe grof -,-'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Vertel tegen ze hoe jij je voelt.
    Misschien zullen ze dan wat meer begrip tonen en jou laten doen wat jij het liefste wilt doen.

    Asleep schreef:
    Mijn ouders weten zoveel niet. (cat)
    Inderdaad wel lullig dat je ouders zo reageren, ze zouden je moeten steunen en helpen i.p.v afbreken.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Before schreef:
    Oh! Jou ouders zijn echt, ROT ouders! Welk stukje had je laten lezen? Hoe grof -,-'

    Ik had het dicht Oorlog late lezen en een opdracht voor een schrijfwedstrijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn mama weet nog maar sinds kort dat ik schrijf, maar ik wil niet dat ze iets van me leest, uit schrij dat ze het niet goed zou vinden. Mijn vader weet dat ik graag zchrijf, maar voor de rest weten ze niets ;x


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zet het gedichtje op quizlet


    You can't not look cool with a crossbow.

    oh, ik vind het eigenlijk echt lullig dat ze het zo zeggen :o

    Maar mijn ouders weten het niet (gelukkig). Ze weten alleen wel dat ik vroeger heel graag schreef, en mijn vader zit soms nog van, "waarom doe je dat eigenlijk niet meer?" uhhh...


    As travars

    Patronum schreef:
    Ik vind het echt sneu voor je,
    hoewel ik je niet echt begrijp, aangezien mijn ouders me er wel in steunen.
    Jammer voor je
    x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn moeder is er achter gekomen dat ik schrijf, toen ze mijn kamer opruimde vond ze een deel van een verhaal. Maar ze vond het goed (:

    Maar ik vind het nogal lullig van je ouders.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het lullig van jouw ouders!
    Mijn ouders vinden het juist hartstikke leuk en zeuren altijd of ze dingen mogen lezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er was ooit een schrijfwedstrijd in de buurt, heel klein, maar ik was gewonnen. Sindsdien schrijf ik en mijn ouders hebben me altijd gesteund, omdat ze onmiddellijk bewijs hadden dat ik er niet de slechtste in was. Ik weet niet hoe het voelt, mijn ouders steunen me daar altijd mee en willen zelfs dat ik ga proberen om een boek uit te geven... Gewoon schrijven, al zeggen ze zulke dingen. Ze zullen wel bijdraaien.


    Olive

    Misschien moet je gewoon vragen aan je ouders wàt ze er juist minder aan vinden.
    Betrek hen erbij, vraag hun mening en werk daaraan.
    Werk aan de punten die ze minder vinden, zo word je beter en beter en op een dag zullen ze zeker moeten toegeven! ;]


    Has no one told you she's not breathing?