• iemand die goed is met geluiden, Want, voor de verjaardag van een vriendin van me wil ik het verjaardagslied dat door justin bieber is gezongen graag met haar naam erin aan haar geven, maar ik kan dat zelf niet. Dus ben je daar goed in, pb me as=lsjeblieft, natuurlijk krijg je er ook nog iets voor terug,


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Bij mij zit je verkeerd :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    Bij mij zit je verkeerd :Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Echt niemand? Want ik wil het haar echt heeeeeel graag geven.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben wel goed met dat soort dingen maar ik heb geeeeen ideeee hoe ik justin bieber o.i.d haar naam moet laten zeggen.

    bedoel je dat er gewoon twee geluiden gemixt moeten worden met elkaar? :--)

    Hmm, 'k ken er niet veel van, maarik denk dat het moeilijk is om stemmen zo te vervormen dus dat je echt merkt dat haar naam door iemand anders is ingesproken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het enige dat ik kan doen, is met autotune een stem een beetje vervormen, een echo erachter steken, de pitch veranderen, etc.