• Ik weet dat er nu mensen op me gaan zeuren, maar toch.

    Ik erger me er dood aan als weer iemand van 1.65 m en 55 kg een topic opent omdat hij/zij denkt dat hij/zij te dik is. Ik weet niet of dit aanstellerij of om aandacht vragen is, maar ik persoonlijk vind het bullshit.
    Vooral voor mensen die wél met iets dergelijks als overgewicht kampen is dit zeer deprimerend. Quizlet is toch een website voor de gezelligheid en gewoon leuk met elkaar kletsen?
    Dus mensen, als je 55 kg weegt is er niks mis met je. Laten we het hier gewoon met z'n allen gezellig houden, dat is mijn mening.

    That's all I wanted to say :Y)



    Dit is geen aanval op iemand, gewoon mijn opinie

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 22:09 ]


    Not all those who wander are lost.

    Amen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je 65kg weegt ook niet. (nerd)

    Inderdaad ik vind het ook overdreven, die willen wss gwn aandacht =)
    Omdat ze zeveren van 'ik ben dik blabla' terwijl da ni zo is, ik vind dat aandachtsmensen =)
    Die willen gewoon dat mensen zeggen van 'nee gij bent niet dik' enzo


    Stop wishing, Start doing..

    Puta schreef:
    Amen
    _O_


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Daar erger ik me ook aan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Inderdaad! Weet je wat ik ook verschrikkelijk vind? Als dunne meisjes in de buurt van wat forsere meisjes gaan zeggen dat ze zichzelf dik vinden. Leuk voor het zelfvertrouwen van die wat forsere meisjes?


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    Inderdaad! Weet je wat ik ook verschrikkelijk vind? Als dunne meisjes in de buurt van wat forsere meisjes gaan zeggen dat ze zichzelf dik vinden. Leuk voor het zelfvertrouwen van die wat forsere meisjes?


    Totally right!


    Not all those who wander are lost.

    Sommige mensen vinden zichzelf dan ook dik, kunnen zij niks aan doen. (krul)


    -

    Tragically schreef:
    Daar erger ik me ook aan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je hebt helemaal gelijk!


    SLOAN.

    Het is misschien wel vervelend, maar misschien zijn er ook mensen die serieus denken dat er iets mis is met hun gewicht. Het mag dan overdreven lijken voor jou, maar als iemand al erg onzeker is, kan het heel vervelend zijn als er wordt gezegd dat ze zich aanstelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is misschien wel vervelend, maar misschien zijn er ook mensen die serieus denken dat er iets mis is met hun gewicht. Het mag dan overdreven lijken voor jou, maar als iemand al erg onzeker is, kan het heel vervelend zijn als er wordt gezegd dat ze zich aanstelt.


    Kijk, dat snap ik wel.
    Maar ik denk dat je wel weet wat het verschil is tussen 1.65 en 55 kg en 1.65 en 70 kg. Maar, het gaat ook lang niet om alle topics ;D


    Not all those who wander are lost.

    Sensorium schreef:
    Inderdaad! Weet je wat ik ook verschrikkelijk vind? Als dunne meisjes in de buurt van wat forsere meisjes gaan zeggen dat ze zichzelf dik vinden. Leuk voor het zelfvertrouwen van die wat forsere meisjes?
    Dit vind ik een beetje oppervlakkig. Misschien hebben die meisjes wel heel veel zelfvertrouwen en willen ze dat dunne meisje helpen.
    Niet elk stevigere meisje is onzeker.

    En ik vind het idd kut om te lezen dat mensen dit op internet posten. Ik heb al jaren last van mijn gewicht en ik weet dat iedereen vindt dat ik me aanstel, maar mijn mening verandert niet zo snel.
    En mijn vriendinnen zien er allemaal geweldig uit. In maat XS tot XL


    Today will be Girl's Day party with you~

    Crusoe schreef:
    (...)

    Kijk, dat snap ik wel.
    Maar ik denk dat je wel weet wat het verschil is tussen 1.65 en 55 kg en 1.65 en 70 kg. Maar, het gaat ook lang niet om alle topics ;D


    Dat is waar. Er zijn ook vast wel gevallen waarin mensen eigenlijk gewoon aandacht zoeken, maar ik bedoelde gewoon dat dit soort reacties op een topic van iemand die er wél echt mee zit, die persoon behoorlijk overstuur zouden kunnen maken. Maar ik snap wel wat je bedoelt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sensorium schreef:
    Inderdaad! Weet je wat ik ook verschrikkelijk vind? Als dunne meisjes in de buurt van wat forsere meisjes gaan zeggen dat ze zichzelf dik vinden. Leuk voor het zelfvertrouwen van die wat forsere meisjes?


    None but ourselves can free our minds.