• Mick Styles is een zeventien jarige student op Hogwarts, ingedeeld bij Gryffindor. Naast zijn studie op de welbekende toverschool, Hogwarts, speelt hij op een zeer hoog niveau Zwerkbal. Hij is op weg naar de top, bestemming; beste zoeker van de wereld worden. Hij speelt in een van de beste teams van de wereld zwerkbal: De montrose Magpies.

    Wat gebeurt er met deze perfecte speler wanneer alle heksen voor hem vallen, tovenaars posters van hem op de muren van hun slaapkamers hebben hangen en hij dag in dag uit moet trainen?

    ''Quidditch is my life, but when you're doing it all the time,'' he said. ''You'll forget the reason why you're doing it, not for winning; always for fun.''


    Dit verhaal zal een beetje samenhangen met het verhaal van Aria dat staat in dit topic. Ik heb toestemming van haar om personages van haar te gebruiken. (:

    Rollen
    Jagers: 1
    Drijvers: 2
    Liam Sheppard & Henry Taurus
    Wachter: 1
    Anthony Callighan
    Dit zijn jóngens van het Montrose Magpiesteam, dus het zijn jongens!
    Jagers: 1
    Vanessa Green
    Drijvers: 1
    Wachter: 1
    Madison Bowton
    Zoeker: 1
    Catherine Aplin
    Dit zijn meisjes van het Hollyhead Harpies team, dus het zijn meisjes!
    Zelf verzonnen rol:
    Amelia Le Roi

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: tussen de 17 en 25
    Afdeling: Ook de reden erbij vermelden en let op: Slytherins hoeven niet sluw en slecht te zijn. Er zijn ook bétere redenen.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon en vermeld erbij wie het is. Heath Ledger, Lea Michele, Dakota Fanning zijn al bezet.
    Bezemsteel: Je mag er een zelf verzinnen, maar leg dan uit wat voor bezemsteel het is.
    Toverstok en patronus:
    Bloed:
    Extra?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 12:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    I'll tell you girl. Nee haha. Ik zal ze nu bekend gaan maken, dus ga je gang. _O_ Ik zoek eigenlijk nog een vijand voor Mick, een jongen. (:


    Zal ik maken, hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zijn er nog meer rollen nodig?
    Ik verveel me :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Crusoe schreef:
    Zijn er nog meer rollen nodig?
    Ik verveel me :Y)


    Jep, vul maar in. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Jep, vul maar in. (:


    Welke heb je nog nodig?


    Not all those who wander are lost.

    Crusoe schreef:
    (...)

    Welke heb je nog nodig?


    Een vijand van Mick, een jongen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Een vijand van Mick, een jongen. (:


    Okee ik ga invullen :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Rol: Vijand of anders gewoon iemand (;
    Volledige naam: Vicq Impar
    Leeftijd: 18 jaar oud
    Afdeling: Vicq is Frans en heeft in het begin niet op Hogwarts gezeten, hij zat op La Fontaine, de Franse variant van Hogwarts. In La Fontaine had je twee richtingen: La Main, voor tovenaars die meer iets met hun handen deden, en Le Cerveau, de richting voor tovenaars die iets met hun hoofd wouden doen. Vicq is overgeplaatst naar Hogwarts om in Engeland Quidditch te spelen, op Hogwarts kwam hij in Ravenclaw, door zijn oplettendheid en intelligentie. Op La Fontaine deed hij Le Cerveau.
    Karakter: Vicq is een slimme jongen, sommige leerlingen snappen niet dat hij in Ravenclaw is geplaatst omdat ze vinden dat hij in Slytherin hoort. Vicq zoekt altijd zijn voordeel en is een perfectionist, hij doet soms valse dingen om zijn doel te bereiken. Hij wil altijd de beste zijn en gaat door het lint als dit onmogelijk is. Hij vindt altijd oplossingen en is nieuwsgierig en eigenwijs. Brutaal kan je hem niet noemen omdat hij gewoon altijd de reden wil weten en leergierig is.
    Vicq is een beetje een nerd, maar toch is hij erg sportief. Hij doet er alles aan om een beroemde Quidditch-speler te worden en geeft constant 100%. Vicq is een echte gentlemen voor vrouwen en kan er niet tegen als andere mensen zich met zijn zaken gaan bemoeien. Hij wil altijd de beste zijn.
    Uiterlijk:

    Logan Lerman
    Bezemsteel: Vicq vliegt op de Franse variant van de Vuurflits; la Foude-Noire.
    Toverstok en patronus: Vicq heeft een 23 cm lange toverstok van berkenhout met een kern van griffioenveren. Vicq's patronus is een uil.
    Bloed: Vicq is halfbloed. Zijn vader Jacques is een volbloed tovenaar en zijn moeder Daphne is een dreuzel. Haar zus is daarentegen wel een tovenaar.
    Extra? Nee (; verzin zelf nog maar iets anders..
    Waarschuwen? Ik lees je verhaal al :9~


    Not all those who wander are lost.

    heb je nog rollen nodig?
    wil supper graag een rol in je geweldige story xD
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.