• [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 15:02 ]

    De leeftijd maakt niet uit, als je je beide goed voelt en geen van beide zich gedwongen voelt komt alles goed.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    3 jaar is niets schat. Ik scheel 4 jaar met mijn vriend, en dat gaat meer dan prima. Ik heb zelfs wel eens meer gescheeld met jongens/mannen.
    Maar, het ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor persoon je bent. Mij is het altijd goed afgegaan, maar ja. :p


    Bad decisions make good stories.

    3 jaar is goed, hoor <33 ga ervoor!


    Obviously.

    Nee, dat is niet te veel. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Toen ik 14 was, had ik het met een jongen van 18. En we hebben het 17 maanden leuk samen gehad. Dus waarom niet?
    Liefde kent geen grenzen.

    Eh normaal zou ik zeggen van wel, maar zoals ik het lees is het écht een lieve jongen, zelfde interesses, zelfde opleiding.. maar eh ik bedoel dit niet gemeen; weet je zeker dat hij jou ook leuk vindt?


    It's time to be happy again.

    Hij is nog niet volwassen ^^ Pas vanaf 21 ben je volwassen


    Signature:

    15 en 18 zijn toch best wel verschillend.. Als je 18 bent denk je aan heel andere dingen en heb je heel andere interesses dan iemand van 15, of in ieder geval, vaak zo. Maar het ligt ook aan de personen, zoiets kan je alleen zelf weten en niet aa anderen vragen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nah mijn neef heeft met een meisje van 15 en hijzelf is 21... en het gaat gewooon goed dus 3 jaar is zeker niet teveel (:

    (K)


    Who is laughing now! <3

    Amused schreef:
    De leeftijd maakt niet uit, als je je beide goed voelt en geen van beide zich gedwongen voelt komt alles goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had op mn 15e met een jongen van 20.. Anderhalf jaar mee gehad.
    Leeftijd maakt niet uit.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Genius schreef:
    3 jaar vind ik niet zo'n probleem hoor :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zelfde leeftijdsverschil als mijn vriend en ik, drie jaar is echt niks hoor. :Y)


    Numbers.

    Mummelwummel schreef:
    De liefde heeft geen leeftijdsgrens.;)


    Nou.... als er 40 jaar verschil zou zijn =S je gaat toch niet met iemand die zoveel ouder is? Dus liefde heeft wel degelijk een grens, ligt er aan tot waar je eigen grens loopt

    Maar 3 jaar is toch niet zo'n probleem? Ga er voor =)

    3 jaar in jouw geval vind ik niet zoveel :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.