Het lijkt me zó kut om zo'n foto-sessie-ding te doen. De hele tijd mensen die zomaar hun arm(en) om je heen slaan. En Georg en Gustav worden zo'n beetje helemaal genegeerd, ofzo. En dan maar steeds poseren.
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
Hahahah ik zou ook rare dingen doen moest ik daar staan. Volgens mij -met mijn lompheid- zou ik wil nog eens over mijn eigen voeten kunnen stuikelen Mwuahaha
Haha kende ik al, maar toch blijft hij grappig. En het valt zo hard op dat bijna iedereen tussen Bill en Tom gaat staan. Het valt trouwens echt niet op dat Bill daarna kei "subtiel" terug bij Tom gaat staan. ;d
Animale schreef: Haha kende ik al, maar toch blijft hij grappig. En het valt zo hard op dat bijna iedereen tussen Bill en Tom gaat staan. Het valt trouwens echt niet op dat Bill daarna kei "subtiel" terug bij Tom gaat staan. ;d
Ik vind het zo ontzettend lullig dat die tweeling altijd maar in het middelpunt staat. Die met die lange haren bijvoorbeeld krijgt totaal geen aandacht :'O
ik wil ook op de foto! maar het lijkt me wel echt kut voor de band om daar de hele tijd te moeten staan met allemaal menskes die met je op de foto willen
"Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"