• Ik vond dat het wel weer eens tijd was voor een vampire diaries fanfic, voor alle fans die de serie missen op de nederlandse tv!
    Maar nu de vraag doen of niet doen en wie weet er in hemelsnaam een titel?

    Samenvatting

    3 jaar geleden werd Allaine’s leven in één klap veranderd door de komst van twee bijzondere vreemdelingen. Al haar herinneringen aan hun zijn gewist nadat ze haar alleen achterlieten, maar het litteken in haar pols blijft voor eeuwig zichtbaar. De twee halve maantjes die veroorzaakt zijn door degene die haar heeft verlaten, degene van wie ze hield. Haar geliefde verliet haar voor haar eigen bestwil, bang om haar nog meer pijn te doen dan hij al had gedaan. Zijn broer verliet haar, omdat hij niet wilde inzien dat zijn liefde niet wederzijds was. Één broer die bang was om van haar te houden, en één die teveel van haar hield.

    Maar wat als niet alleen haar geliefde, maar ook zijn broer beseft dat zij niet zonder haar kunnen? Wat als ze terugkomen? Wat als heel de geschiedenis zich weer herhaald, maar dit keer nog heftiger en nog ingewikkelder dan hij ooit is geweest!!

    Based on the vampire diaries but with a twist of my own fantasy!!

    Doen/niet doen?
    Titel?


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Doen : D

    En ik ben slecht in titels ;x


    Trust me. I'm the doctor

    Weet iemand een titel ? ben helemaal empty wat betreft titels :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    doen!
    the vampire diariesxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    C2 schreef:
    doen!
    the vampire diariesxD

    haha nee die is denk ik een beetje te simpel hahah :p


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille