• Ik heb besloten vanaf nu nog maar aan 1 story tegelijk te werken. Aangezien ik mijne net afgewerkt heb, heb ik wat nieuwe ideen bedacht en jullie mogen de leukste kiezen

    Idee 1
    Als Mila’s vriendin is overleden aan Anorexia krijgt zij haar dagboek. Tijdens het lezen begint zij ook te lijnen. Hoe loopt dit af?

    Stemmen:4
    Idee 2
    Zonder dat iemand het weet leven er onder de grond ook mensen. Het is een klein volk genaamd The Earths. Op een dag valt Loya in een gat dat uitkomt onder de grond. Zij moet plechtig beloven niemand iets te vertellen over the Earths. Ze doet het niet, maar ze bezoekt ze nog wel vaak. En langzaam bloeit er liefde op

    Stemmen:1
    Idee 3
    Lyna woont in een rustig klein dorpje in Frankrijk. Het is er rustig en er gebeurt nooit iets bijzonders, maar dan verdwijnen er opeens mensen. Zal Lyna samen met haar vriend Sam erachter komen wat er aan de hand is

    Stemmen:4
    Idee 4
    Nadat ze door haar ouders is verkocht aan handelaars is Symony terecht gekomen in Nederland, daar moet ze bedelen om geld en onderdak te krijgen. Maar sommige mannen zijn er ook niet vies fijn om verder te gaan met haar. Als blijkt dat ze op 14jarige leeftijd zwanger is loopt ze weg naar de politie. Ze komt terecht in een tehuis voor kindermoeders

    Stemmen:
    Idee 5
    Wie zegt dat leven geen sprookje is? Voor Nerazza is het leven een sprookje. Ze staat op het punt te trouwen met de liefde van haar leven, die heel toevallig ook de kroonprins van het land is. Maar een uur voordat ze gaat trouwen wordt ze ontvoerd. Zal Zian haar op tijd vinden?

    stemmen:2

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:55 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    idee 1!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Idee 3 lijkt me wel wat :Y)
    Moet je er echt zo'n spannend verhaal van maken


    Not all those who wander are lost.

    0adorable0 schreef:
    idee 1!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Idee 3!
    Ik ben namelijk heel benieuwd naar wat je daar van gaat brouwen. (krul)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Idee 1!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    3 en 5!!

    konniekiezen


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Idee 1


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    2 of 3
    en miss moet je je titel ff veranderen in which, nu staat er die ipv welke...


    KATSU!

    -> Titel even verduidelijkt


    I am an idiot, I move.

    Meer mensen alsjebleift ik wil snel beginnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vijf lijkt me wel origineel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ow en btw ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als het gewoon een beetje vrolijk zou worden, jeweetwel, niet met jonge zwangerschappen, verkrachtingen en zelfmoorden enzo... dat leest gewoon niet heel erg fijn enzo, beetje deprimerend...

    maaaaar eigenlijk moet ik nie zeuren en gewoon blij zijn dat je weer een story gaat schrijven!

    snel beginnen dus !!(flower)
    xxx(K)


    KATSU!

    Idee 3 (:


    You're cool, I'm hot!

    3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Idee 3, idd


    Love is everywhere