• Vandaag was een vriendin van mij niet op school. Later op de dag kregen we te horen dat ze met haar fiets gevallen was. Ik had dus afgesproken met een andere vriendin om haar te gaan bezoeken ( Ik woon niet zo ver van die dat gevallen is). Zijn we haar gaan bezoeken was er daar nog iemand. Zaten we daar met ons vieren te babbelen en raar te doen. Filmpjes opnemen enzo.
    Gelukkig is het niet zo erg en komt ze morgen terug naar school. Ze bleef constant zeggen dat ze het lief vond dat we bij haar zijn gekomen.


    Jullie ook zoiets lief gedaan ?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Lief (:
    Toen mijn vriendin haar knie brak ben ik ook meteen naar haar toe gegaan, en tja, zulke dingen horen er nou eenmaal bij als je vriendinnen bent. Dan ben je er voor elkaar.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aaaww :3 leuke vrienden heb jij!
    Ik heb 2 vriendinnen en ze zijn allebei aardig (:
    Gelukkig maar, ik ben wel tevreden met ze.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    mijn vriendin kwam een keer speciaal naar me toe terwijl ze een hele andere kant woond om een rosster te brengen dat we nieuw hadden en ik was toen ziek (A)
    egt zoo lief hea(H)

    XXLOVEMYFRIENDS(H)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 18:38 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    lief.
    mijn vriendin haar moeder lag in het ziekenhuis iets met de buik. ik gelijk kaartjes gegeven en lekkere dingen enzo. toen mn vreindin ziek was heb ik het rapport gebracht en zij ook bij mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op valentijnsdag, 2 jaar geleden, was ik ziek en toen kwamen twee vreindinnen van mij langs met een roos voor mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    cute!
    hha; een van me bff's had een blindedarmoperatie, en zij woon tin st niklaas (ik in geraardsbergen); en ben samen met haar vriendje heet sint niklaas gaan aflopen op zoek naar dat ziekenhuis, en dan keken we samen naar pokemon XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Iemand van de andere klas werd best wel hard aangereden, en we hebben geholpen met een filmpje.


    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 18:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    Iemand van de andere klas werd best wel hard aangereden, en toen heb ik geholpen met een filmpje voor hem te maken;




    Dat is echt lief


    En wat de andere doen of hebben gedaan ook


    You'r Beautiful in You'r one way. Just like me.

    Das lief! Ik heb een vriend van me eens verrast toen hij ziek op bed lag met allemaal lekkere hapjes en een stapel films :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.