• Oke, ik moest woensdag eigenlijk na komen bij gym, maar ben niet gekomen door persoonlijke problemen, voor de rest kopieer ik even het berichtje wat ik naar een vriendin van me heb gestuurd
    Mijn gymlerares ging dus naar mijn mentor toe om met hem te praten over mij, hield hij me, in de gang waar iedereen bij stond, aan en nam me even iets apart van de rest om met me te praten, maar ze stonden nog wel in de buurt. Vertelde hij dus dat hij met mijn gymlerares had gepraat en dat ze had gezecht dat ik niet was komen opdagen. En dat hij het een slappe smoes vond dat ik had gezecht dat ik problemen thuis had vwant ik had hem niks over die problemen verteld. ik had dus echt iets van hallow, ik hoef je toch echt neit alles uit mijn leven te vertellen. maar goed, ik moet morgen dus naar haar toe, vragen wanneer ik dat uur toch nog kan nakomen. Maar dat was nog niet alles. Hij vertelde dat als het zo door gaat ik een onvoldoende voor gym sta. En dan moet ik blijven zitten omdat ik een onvoldoende voor gym sta! Wat een onzin! Dus ik moet morgen ook aan haar vragen hoe ik er voor kan zorgen dat ik weer een voldoende sta. Maar dat ik nog steeds niet alles. Vandaag gingen we dus zwemmen maar ik deed niet mee omdat ik ongesteld ben, heb ik dat tegen mijn qymlerares gezecht, die weer tegen mijn mentor en die vind het een slappe smoes, moest ik er maar een tampon ik doen. Ik had echt zoiets van hallo, weet je wel niet wat een pijn dat doet? Hij is een man, dus kan er niks over zeggen maar ik vind dat echt niet fijn zitten, ik heb het twee keer gedaan en doe het alleen in hoge nood. Maar dat was mijn zeikverhaal eindelijk

    wat vinden jullie hier van? Ik vind hem nu echt een regelrechte zak.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Denk maar zo; het jaar is bijna voorbij, dan heb je hem niet meer als mentor. (:


    Opgeven is geen optie.

    Dat is inderdaad wel vreed lastig. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Birthday schreef:
    Denk maar zo; het jaar is bijna voorbij, dan heb je hem niet meer als mentor. (:


    Als ik blijf zitten wel


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het jaar is voorbij, en normaal gezien gaan ze je echt niet laten zitten als je gebuisd bent op LO.. Ook al ben je daar op gebuisd, tijdens de klassenraden delibereren ze jou er normaal gezien door..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Omg
    Iemand die ik ken is blijven zitten op muziek
    Ik werd er uitgestuurd omdat ik mijn strafwerk in mijn kluisje had laten liggen
    Maar ik hoefde niet na te blijven
    Ik zou het gewoon eerlijk zeggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one