• meld je =D

    *examens zijn voorbij.


    -

    Ik moet nog een paar weekjes. :-(


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik moet vandaag en morgen nog. Vrijdag heb ik sportdag dus da's geen school vind ik. Maandag vrij en dan dinsdag t/m zaterdag examens/repetitieweek. Dan heb ik nog twee weken waarin ik 1x 20minutenlessen heb, 1x m'n boeken moet inleveren en 1x m'n rapport op moet halen, de rest ben ik vrij.
    Nog ong. 8 daagjes écht school voor mij. ;D


    Opgeven is geen optie.

    ik moet nog 2.5 weeken en een proefwerkweek... help:(


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik moet nog na vandaag 6 examens doen. Dus nog 3 weken ongeveer
    Hoe komt het eigenlijk dat velen van jullie zo vroeg gedaan hebben? Bij ons begint de vakantie echt pas officieel 1 juli en ze gaan dus echt niet vroeger vakantie geven

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 8:27 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet nog 18 dagen.
    En dan ga ik naar Parijs! (heart2)

    Nog even, en dan heb ik vakantie ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik moet nog 2.5 week examens door zien te geraken, ugh!

    Vandaag vrij vanwege dat mijn hond ziek is en misschien niet lang meer leeft. Ik heb donder dag en vrijdag nog stage, volgende week dinsdag en woensdag ook nog stage en volgende week donderdag heb ik mondelingen examens en dan ben ik klaar met deze school!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 9:04 ]

    nog ongv. 4 weekjes.xd


    Where words fail, music speaks

    HEEERLIJK VAKANTIE :D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Arcade schreef:
    Ik moet nog een paar weekjes. :-(


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kheb morgen en overmorgen een project over de Romeinen ofzo. De rest van de week was/ben ik ziek. Hierna heb ik nog 1 week les, toetsweek en dan nog 2 weken onzin dingen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vakantie <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zeg helemaal niks. Mijn pa is een bitch en heeft voor mij bijles (ik ga nooit meer irritant over school tegen hem praten) voor me geregeld op school zodat ik elke fucking woensdag nog naar school moet. IK HEB SLAAP NODIG ;-;


    SLOAN.

    -steekt hand op- (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John