• Holaaa lievee Quizletterss <33

    Ik zat te denken aan een nieuw verhaal, maar daarvoor wil ik vantevoren wel weten wat jullie ervan vinden en of er niet al zo'n story is, want naapen wil ik niet en dit idee is eigenlijk gekomen doordat ik een paar dagen in een kleuterklas stage gelopen heb haha en toen belde ik met een vriendin en die zei; 'daar ga je zeker ook een verhaal over beginnen, maar dan word het land veranderd en een leuke jongen xd' en toen d8 ik; zo slecht idee is dat niet ghehe xd

    Okee ik zal even kort uitleggen hoe het verhaal ongeveer zal worden, met daarna ook wel vraag voor sommige rollen ';]

    ..naam.. loopt stage in Spanje op een basisschool in de kleuterklas, ze studeert ervoor in Engeland, maar wilt altijd al graag ergens anders op een school werken. Haar talen zijn zeer goed, zeker haar Spaans, vandaar dat ze als stagaire aan de slag kon op een Spaanse basisschool. Alleen dan word er een kindje opgehaald, door zijn oppas, maar wat als dit een beroemde voetballer is, waar ze stiekem al fan van was. Het valt haar op dat hij ook vaker oppast, ze praten vaak en hij blijft net iets langer hangen dan de andere en is dus meestal als laatste weg. Het was niet het probleem dat hij een voetballer was, het was dat ze al fan was, want er zaten meerdere kinderen in de klas, die als vader een beroemde voetballer hadden. Het was zo'n rustige school waar de beroemde mensen hun kinderen wel toevertrouwde. 'Hij' komt steeds vaker en ze begint hem steeds leuker te vinden, toen hij haar mee uit vroeg, was het meteen ja. Het gaat super, tot hij terug moet naar Sevilla...


    Nou dit was het zo ongeveer wel, en dan nu de rollen die ik zoek (aa)

    btw, al ben je vrouw/vriendin van iemand, moet je ook een naam van een kind die dan van eventueel jullie is opgeven, want dan zit die ook in de klas haha.

    Vrouw/Vriendin van;
    - Bojan Krkiç ~ TunisAngel
    - David Villa ~ Wembley
    - Carles Puyol ~ Wembley
    - Gerard Piqué ~ Arsenal4Cesc
    - Ibrahim Afellay ~ SofieSaade
    - Lionel Messi ~ Pensieve
    - Victor Valdes ~ xBarcelona
    - Iker Casillas ~ xSanIker
    - Kaká ~ C2
    - Cesc Fàbregas ~ Shadowgirl90

    hahah nou zo is die wel goed, maar sowieso moet Puyol een vriendinnetje anders begin ik uberhaupt al niet, gheheh jaa ik ben goed voor mijn Tarzan vriend (=
    en ook wil ik antwoord op deze vraag;
    Origineel?
    Doen/nietdoen?

    invullen voor rol;
    Hele Naam:
    Naam man/vriend:
    Naam kindje:
    Leeftijd[vnjou]:
    Uiterlijk+foto:
    Karakter:
    Nationaliteit:
    Extra's:

    hahah nou okee nu is de topic wel af, let me know =3

    ps. hoofdpersoon mag Bojan echt niet, en Afellay moet ze ook niet zo xd

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 16:02 ]


    Y'all been to Nashville?

    Pensieve schreef:
    Yoo fattie, ik neem Messi he. :9~
    Ik ga 'm even invullen voor je.


    Hahah jaaa doe dat =3


    Y'all been to Nashville?

    Hele Naam: Amber Isabelle Santiago
    Naam man/vriend: Lionel Andrés Messi
    Naam kindje: Alex Messi
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk+foto:


    Karakter: Gevoelig, trouw, verlegen, afstandelijk, vriendelijk in de omgang.
    Nationaliteit: Spaanse
    Extra's: -


    Hope goes lost but never dies.

    Working as a trainee teacher and meeting the perfect man ft. Jesús navas.

    Hij staat online hoorr!<33
    Hope you'll like it ;]


    Y'all been to Nashville?

    invullen voor rol; Kaka
    Hele Naam: Dewi Salvatore
    Naam man/vriend: Kaka
    Naam kindje: zwanger(A)
    Leeftijd[vnjou]: 19
    Uiterlijk+foto: http://www.freewebs.com/brandonvanrees/paige.JPG
    Karakter: lief, hyper altijd vrolijk, in voor een grap
    Nationaliteit: Half italiaans, half braziliaans
    Extra's: heeft een tattoo op haar schouderblad


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Invullen voor rol; Vriendin van Fernando Torres
    Hele Naam: Simone Antonia Conzáles ja, een keer me eigen voornaam x'D
    Naam man/vriend: Fernando Torres.
    Naam kindje: Nadia
    Leeftijd[vnjou]: 25
    Uiterlijk+foto: Simone is een mooie slanke vrouw die van het leven geniet. Ze kan alles naar binnen proppen wat ze maar wil, maar ze word maar niet dikker, al vind ze zichzelf wel dik. Verder heeft ze mooie sierende bruina haren en geen sproeten zoals Fernando. S'nachts draagt ze wel lenzen.
    Karakter: Het is een vrouw die van het leven geniet en als haar een leuke unieke kans staat te wachten, neemt ze die ook al te graag. In haar maandelijkse periode kan ze nog wel eens een dipje hebben, maar dat merkt waarschijnlijk alleen maar Fernando omdat hij zo vaak bij haar is. Verder heeft ze een tik aan schoenen, ze heeft zeker wel 15 paar schoenen, voor iedere outfit ééntje, wat voor Fernando soms best wel lastig is want ook hij heeft nu voor iedere outfit bijpassende schoenen.
    Nationaliteit: 100% Nederlands, al ziet ze er zo niet uit (:
    Extra's: Ze heeft een tattoo op haar onderrug wat in het teken staat van haar oma.

    kan het er nog bij? (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:16 ]


    Everything you want comes after you stop looking for it