• Holaaa lievee Quizletterss <33

    Ik zat te denken aan een nieuw verhaal, maar daarvoor wil ik vantevoren wel weten wat jullie ervan vinden en of er niet al zo'n story is, want naapen wil ik niet en dit idee is eigenlijk gekomen doordat ik een paar dagen in een kleuterklas stage gelopen heb haha en toen belde ik met een vriendin en die zei; 'daar ga je zeker ook een verhaal over beginnen, maar dan word het land veranderd en een leuke jongen xd' en toen d8 ik; zo slecht idee is dat niet ghehe xd

    Okee ik zal even kort uitleggen hoe het verhaal ongeveer zal worden, met daarna ook wel vraag voor sommige rollen ';]

    ..naam.. loopt stage in Spanje op een basisschool in de kleuterklas, ze studeert ervoor in Engeland, maar wilt altijd al graag ergens anders op een school werken. Haar talen zijn zeer goed, zeker haar Spaans, vandaar dat ze als stagaire aan de slag kon op een Spaanse basisschool. Alleen dan word er een kindje opgehaald, door zijn oppas, maar wat als dit een beroemde voetballer is, waar ze stiekem al fan van was. Het valt haar op dat hij ook vaker oppast, ze praten vaak en hij blijft net iets langer hangen dan de andere en is dus meestal als laatste weg. Het was niet het probleem dat hij een voetballer was, het was dat ze al fan was, want er zaten meerdere kinderen in de klas, die als vader een beroemde voetballer hadden. Het was zo'n rustige school waar de beroemde mensen hun kinderen wel toevertrouwde. 'Hij' komt steeds vaker en ze begint hem steeds leuker te vinden, toen hij haar mee uit vroeg, was het meteen ja. Het gaat super, tot hij terug moet naar Sevilla...


    Nou dit was het zo ongeveer wel, en dan nu de rollen die ik zoek (aa)

    btw, al ben je vrouw/vriendin van iemand, moet je ook een naam van een kind die dan van eventueel jullie is opgeven, want dan zit die ook in de klas haha.

    Vrouw/Vriendin van;
    - Bojan Krkiç ~ TunisAngel
    - David Villa ~ Wembley
    - Carles Puyol ~ Wembley
    - Gerard Piqué ~ Arsenal4Cesc
    - Ibrahim Afellay ~ SofieSaade
    - Lionel Messi ~ Pensieve
    - Victor Valdes ~ xBarcelona
    - Iker Casillas ~ xSanIker
    - Kaká ~ C2
    - Cesc Fàbregas ~ Shadowgirl90

    hahah nou zo is die wel goed, maar sowieso moet Puyol een vriendinnetje anders begin ik uberhaupt al niet, gheheh jaa ik ben goed voor mijn Tarzan vriend (=
    en ook wil ik antwoord op deze vraag;
    Origineel?
    Doen/nietdoen?

    invullen voor rol;
    Hele Naam:
    Naam man/vriend:
    Naam kindje:
    Leeftijd[vnjou]:
    Uiterlijk+foto:
    Karakter:
    Nationaliteit:
    Extra's:

    hahah nou okee nu is de topic wel af, let me know =3

    ps. hoofdpersoon mag Bojan echt niet, en Afellay moet ze ook niet zo xd

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 16:02 ]


    Y'all been to Nashville?

    ORGINEEL EN DOENzeker weten ;D
    lijkt me leeeuk ;D
    Hele Naam: Elise Isabelle Villa
    Naam man/vriend: David Villa
    Naam kindje: Thiemo haha zo heet mn broertje xD weet ff niks anders xD
    Leeftijd[vnjou]:25
    Uiterlijk+foto: blond haar, blauwe ogen, 1.67 (http://vampirediariesnl.files.wordpress.com/2010/04/candice_accola_stripe_3.jpg?w=300&h=220)
    Karakter: Lief, komt op voor andere, nieuwsgierig,
    Nationaliteit: Amerika, verhuist naar spanje
    Extra's: Elise heeft zelf ook eerder stage gelopen op deze school. Houd af en toe van een feestje met haar vriendinnen en voetbalt zelf ook af en toe.

    okee ik ben egt slecht in rollen verzinnen dus hoop dat je er wat aan hebt ^^


    Hope is the only thing stronger then fear

    GEEEEN CESC(huil)


    ~

    De vragen: ORGINEEL en DOEN

    Hele Naam:Luena Catalina Fuentes
    Naam man/vriend:Gerard Piqué
    Naam kindje:Vienna Rose Piqué
    Leeftijd:23 jaar
    Uiterlijk+foto:

    Luena is een mooi meisje met een super slank en strak figuur. Ze heeft een mooi dik bos licht bruinig haar. Ze heeft mooie ogen die ze acentueert met oogpotlood rond om. Luena heeft mooie smalle lippen waardoor ze een nog sprekender gezicht krijgt. Vlak na de geboorde van Vienna had Luena al snel haar mooie figuur terug, dit komt omdat ze altijd veel danst. Door haar slanke figuur draagt ze veel jurkjes en rokjes met een leuk shirtje. Op haar pols heeft ze in sierlijke letters Gerard en Vienna hun namen.
    Karakter:Luena is een lieve vrolijke meid. Ze staat niet graag in de belangstelling en blijft het liefst een beetje op de achtergrond. Dit komt ook door wat ze allemaal heeft mee gemaakt. Tegen haar beste vriendinnen en de vriendinnen van andere spelers van FC Barcelona praat ze wel veel. Dit komt omdat ze hun kent en ook vertrouwt.Luena praat niet graag over haar verleden omdat het nog steeds een moeilijk onderwerp voor haar is. Gerard begrijpt dit heel goed en weet bij Luena ook precies wat hij wel en niet kan zeggen. En anders om is dit ook zo. Luena weer wanneer ze Gerard met rust moet laten of wanneer hij haar juist wel nodig heeft. Gerard en Luena weten precies hoe ze hun dochtertje willen opvoeden en hebben daar nooit meningsverschillen over.
    Nationaliteit:Spaans/ Catalaans
    Extra's:Luena en Gerard hebben elkaar ontmoet op straat. Luena haar tashengsel knapte waardoor alles eruit viel. Nicklas zag het en hielp haar met opruimen. Na een aantal dates kregen ze officieel iets en zijn ze nu al bijna 3 jaar gelukkig.Hun liefde is gezegend met een prachtige dochter genaamt Vienna Rose.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 0:18 ]


    ~

    Ik heb het niet zo op Spanje.


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    Ik heb het niet zo op Spanje.


    Hahah ik heb het helemaal niet op Nederland ;] xd


    Y'all been to Nashville?

    Naam; Samira Valentine Stryks
    Naam man/vriend; Ibrahim Afellay
    Naam kindje; Dilara Afellay
    Nationaliteit; Spaans/nederlands
    Rest komt later


    Firm believer of all that is magic

    No Yoann? :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik vind het een leuk idee!! maar ik praat wel ff erover op msn ^^ is wat makkelijker (zip)
    loveyou (H)


    Te quiero y solamente usted.

    Mag ik David?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hele Naam: Enora Maria Villa Ortéga
    Naam man/vriend: David Villa Sánchez
    Naam kindje: Nora Sarina Villa
    Leeftijd: 28 jaar
    Uiterlijk+foto:


    Enora heeft lang bruin haar, dat tot ver over haar schouder waait. Ze heeft lichtgrijze ogen waar iedereen in verdrinkt. Ze heeft mooi geëpileerde wenkbrauwen en een wipneusje. Haar lippen zijn mooi zalmroze en vol. Ze heeft een getint lichaam en mooie lange benen.
    Haar kledingstijl is redelijk normaal. In de zomer draagt ze vaak een kort spijkershortje, waar haar benen mooi in uitkomen, en een wit topje. Of een effen jurkje met bruine, leren sandaaltjes eronder. In de winter doet ze vaak een skinny aan met een trui en laarzen. Ze heeft veel verschillende kleren in haar kast hangen.
    Ze draagt altijd make-up, zonder gaat ze de deur niet uit. Ze is zo'n 1,69 meter lang.
    Karakter: Op het eerste gezicht komt Enora echt als een verwende bitch over, die alles krijgt wat ze wilt. Dit is echter niet hoe ze is. Ze is een heel aardige volwassen vrouw die weet wat ze doet. Ze is heel spontaan en open en schaamt zich nergens voor, ze laat altijd haar mening horen, wat ook wel een negatieve kant van haar karakter kan zijn.
    Nationaliteit: Spaanse
    Extra's: Ze heeft haar eigen kledingwinkel met avondjurken en pakken in het centrum van Barcelona. Daar heeft ze David leren kennen toen hij een pak moest kopen voor de huldiging van FC Barcelona.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 12:36 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ivnd het wel een leuk idee, en ik zou het zeker doen!
    Ik wil geen rol, maar als je wilt mag je melden wanneer je eraan begint.:Y)


    effort never betrays you

    Hele Naam: Joselyn Cambright
    Naam vriend: Ibrahim Afellay
    Naam kindje: Camilla Afellay
    Leeftijd[vnjou]: 23
    Uiterlijk+foto: Blake Lively
    Karakter: Joselyn is vrij verlegen. Ze vind het niet erg prettig om in de spotlight te staan. Ze is sportief en heeft een goed stel hersens. Ze vind eht leuk om op stap te gaan met vrienden en familie en is 100% eerlijk. Joselyn is trouw en is dan ook nooit vreemd gegaan ofzo iets dergelijks. Verder is ze nogal koppif en soms wat naíef. Ze geloofd heilig in de goedheid van de mens wat neit altijd even goed is. Ze is altijd bereid mensen een nieuwe kans te geven zelfs als ze de eerste helemaal verknalt hebben.
    Nationaliteit: Engels
    Extra's: Meld je als je hem gebruikt of begint??

    Hahaha ik kies de rollen pas als Puyol ook is ingevuld, ik zeg het nog ff gheheh (aa)


    Y'all been to Nashville?

    Origineel? Ja
    Doen/niet doen? Doen

    Meld je even als je begint met je verhaal?

    && Jaa ik meld hihii ;D


    Y'all been to Nashville?