• Holaaa lievee Quizletterss <33

    Ik zat te denken aan een nieuw verhaal, maar daarvoor wil ik vantevoren wel weten wat jullie ervan vinden en of er niet al zo'n story is, want naapen wil ik niet en dit idee is eigenlijk gekomen doordat ik een paar dagen in een kleuterklas stage gelopen heb haha en toen belde ik met een vriendin en die zei; 'daar ga je zeker ook een verhaal over beginnen, maar dan word het land veranderd en een leuke jongen xd' en toen d8 ik; zo slecht idee is dat niet ghehe xd

    Okee ik zal even kort uitleggen hoe het verhaal ongeveer zal worden, met daarna ook wel vraag voor sommige rollen ';]

    ..naam.. loopt stage in Spanje op een basisschool in de kleuterklas, ze studeert ervoor in Engeland, maar wilt altijd al graag ergens anders op een school werken. Haar talen zijn zeer goed, zeker haar Spaans, vandaar dat ze als stagaire aan de slag kon op een Spaanse basisschool. Alleen dan word er een kindje opgehaald, door zijn oppas, maar wat als dit een beroemde voetballer is, waar ze stiekem al fan van was. Het valt haar op dat hij ook vaker oppast, ze praten vaak en hij blijft net iets langer hangen dan de andere en is dus meestal als laatste weg. Het was niet het probleem dat hij een voetballer was, het was dat ze al fan was, want er zaten meerdere kinderen in de klas, die als vader een beroemde voetballer hadden. Het was zo'n rustige school waar de beroemde mensen hun kinderen wel toevertrouwde. 'Hij' komt steeds vaker en ze begint hem steeds leuker te vinden, toen hij haar mee uit vroeg, was het meteen ja. Het gaat super, tot hij terug moet naar Sevilla...


    Nou dit was het zo ongeveer wel, en dan nu de rollen die ik zoek (aa)

    btw, al ben je vrouw/vriendin van iemand, moet je ook een naam van een kind die dan van eventueel jullie is opgeven, want dan zit die ook in de klas haha.

    Vrouw/Vriendin van;
    - Bojan Krkiç ~ TunisAngel
    - David Villa ~ Wembley
    - Carles Puyol ~ Wembley
    - Gerard Piqué ~ Arsenal4Cesc
    - Ibrahim Afellay ~ SofieSaade
    - Lionel Messi ~ Pensieve
    - Victor Valdes ~ xBarcelona
    - Iker Casillas ~ xSanIker
    - Kaká ~ C2
    - Cesc Fàbregas ~ Shadowgirl90

    hahah nou zo is die wel goed, maar sowieso moet Puyol een vriendinnetje anders begin ik uberhaupt al niet, gheheh jaa ik ben goed voor mijn Tarzan vriend (=
    en ook wil ik antwoord op deze vraag;
    Origineel?
    Doen/nietdoen?

    invullen voor rol;
    Hele Naam:
    Naam man/vriend:
    Naam kindje:
    Leeftijd[vnjou]:
    Uiterlijk+foto:
    Karakter:
    Nationaliteit:
    Extra's:

    hahah nou okee nu is de topic wel af, let me know =3

    ps. hoofdpersoon mag Bojan echt niet, en Afellay moet ze ook niet zo xd

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 16:02 ]


    Y'all been to Nashville?

    Hele Naam: Ivanna Leora Pàsz Exposíto
    Naam man/vriend: Puyi _O_
    Naam kindje: Marell
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk+foto:


    Karakter: Ivanna is een lieve vrouw, die voor alles en iedereen klaar staat. Ze ziet het positieve in iedereen en is zo optimistisch als maar kan.
    Nationaliteit: Spaanse
    Extra's: Ze gaat binnenkort met Puyi trouwen _O_

    OKE, PUYI IS ER, MAAK BEKEND :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahahah nou okee jij krijgt sowieso Puyi, en omdat je dat gedaan hebt krijg je ook die andere, want dat vind ik superlieff van jouu (aa) haha xd maar de rest w8 ik nog even mee ghehe xd


    Y'all been to Nashville?

    NAVITAS schreef:
    Hahahah nou okee jij krijgt sowieso Puyi, en omdat je dat gedaan hebt krijg je ook die andere, want dat vind ik superlieff van jouu (aa) haha xd maar de rest w8 ik nog even mee ghehe xd
    ksst, ik wil david ook hoor, anders lees ik dat hele verhaal niet (puh)
    HAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)ksst, ik wil david ook hoor, anders lees ik dat hele verhaal niet (puh)
    HAHAHA


    Eaayy je staat erbij hea, kan je zo weghalen :P


    Y'all been to Nashville?

    NAVITAS schreef:
    (...)

    Eaayy je staat erbij hea, kan je zo weghalen :P
    YEEEEEEEEEEEEEEEY DANKUUUUUUUUUUUUUU *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hele Naam: Jazmijn de Barriga
    Naam man/vriend: Victor Valdes
    Naam kindje: Noah Valdes
    Leeftijd[vnjou]:25
    Uiterlijk+foto:


    Karakter: Jazmijn is een lief, sportief en vrolijk meisje dat altijd voor iedereen klaar staat. Ze houd van haar vrienden alsof het haar familie is en ze zou niet weten wat ze zonder Victor en haar zoontje Noah moest. Ze houd erg van gezelligheid maar is af en toe nog wat verlegen waardoor ze liever wat op de achtergrond blijft. Met haar vriendinnen maakt het eigenlijk niet zoveel uit dan kan ze lekker los gaan en maakt ze zich niet zo druk om hoe anderen over haar denken.
    Nationaliteit: Spaans
    Extra's: Jazmijn heeft Victor op een voetbal wedstrijd ontmoet. Victor kon die dag niet mee spelen en liep in de rust tegen Jazmijn op.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 15:46 ]


    Hope is the only thing stronger then fear

    ojaaa schat ik praat nog met je op msn maar je bent er nu niet!
    maar als je iker echt niet doet, mag ik dan valdes :$?


    Te quiero y solamente usted.

    Hele Naam: Jennifer Helena Reyes (dus eigenlijk: Jennifer Helena Casillas – Reyes)
    Naam man/vriend: Iker Casillas
    Naam kindje: Jongen: Moreno Senon Casillas - Reyes
    Leeftijd[vnjou]: 25
    Uiterlijk+foto:


    Karakter: Ze houd van het leven, staat positief ertegenover en probeert ook van elk moment te genieten. Ze maakt graag lol met haar vriendinnen en ontmoet graag nieuwe mensen. Ze is absoluut niet verlegen en is ook niet op haar mondje gevallen. Ze is altijd aardig maar zodra iemand bitchie tegen haar gaat doen of als ze iemand echt niet mag kan je je maar beter verstoppen want dan kan ze echt een kreng zijn.
    Nationaliteit: Spaanse
    Extra's: Ze heeft Iker leren kennen tijdens het uitgaan. Ze is zelf model en trok natuurlijk meteen zijn aandacht maar zag hem in eerste instantie niet staan. Toch ontmoette ze hem op een avond door een vriend die ze toevallig allebei kenden en hebben elkaar zo leren kennen. Sindsdien zijn ze altijd bij elkaar gebleven. Door een ongelukje kregen ze hun zoontje Moreno, maar ondanks dat hij niet geplant was zijn ze dolgelukkig met hem. Inmiddels zijn ze ook al een tijdje getrouwd.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 22:06 ]


    Te quiero y solamente usted.

    HEEL ERG BEDANKT DAT IK TOCH BIJ MN LEKKERE VENTJE MAG BLIJVEN :$
    haha ja dat moest in capslock :$


    Te quiero y solamente usted.

    Hele Naam: Serena Maria deRosia
    Naam man/vriend: Bojan
    Naam kindje: Bojan de tweede, hahah nee grapje, ik ben zwanger
    Leeftijd[vnjou]:20
    Uiterlijk+foto:lang en slank, knalgroene grote ogen, volle lip, heel licht getint, enne, haar haar is iedere x anders haha?
    Karakter:lieff en erg behulpzaam, but she has a evil side muahah, sorry, ben erg melig vandaag. Ze is erg slim en goed te vertouwen, maar als ze zich verveelt, is niemands geheim meer veilig.
    Nationaliteit: half spaans half amerikaans
    Extra's: ehm, ik ben zwanger van een andere lekke voetballer hahaha, nee, ik ben te drama achtig he?


    Een dag niet aan Torres gedacht,is een dag niet geleefd

    Nou zoals jullie zien, zijn de meeste rollen verdeeld, maar wat me dus wel erg verbaasd, is dat Messi en Kaká nog over zijn ö
    hihii ik ben al beetje begonnen, de cover is al gemaakt, komt er vanmiddag op ;] maar even de laatste 2 rolletjes dus nog =3


    Y'all been to Nashville?

    wil jij voor mij Kaka reserveren dan vul ik hem thuis inxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    IK WIL KAKAAAAAAAAAAAAAA!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    C2 schreef:
    wil jij voor mij Kaka reserveren dan vul ik hem thuis inxD


    Hahaha is goedd, ik wil snel beginnen dus wie nu telkens eerste is, krijgt hum xd


    Y'all been to Nashville?

    Yoo fattie, ik neem Messi he. :9~
    Ik ga 'm even invullen voor je.


    Hope goes lost but never dies.