• Show me your stretchers, als je niet weet wat het zijn, hier zijn de mijne;


    Wie heeft ze ook? _O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ik heb er heel wat gehad, maar of ik ben ze kwijt of ze zijn uitgeleend., [dus ook kwijt, want ik zie ze nooit meer terug.,]
    maar ik had altijd standaart zwarte., ik had ook een roze met zwart., maar ik wilde zo snel mogelijk grooter, dat ik ze nooit lang ik heb gehad. daarom maakte ik me ook niet zo druk, om hoe ze eruitzagen.
    Heb nu gewoon een tunnels van 12mm en kan niet meer groten., ;[

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 14:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serophina schreef:
    Ik niet, want ik zou dat mijn oren NOOIT aandoen, zo lelijk..
    Verkloot helemaal u oren vind ik..

    Ja dat kan .. Ik vind het wel mooi


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Beleza schreef:
    Ben er het type niet echt voor.

    Ik heb een zwarte spiral van 1.2mm, een zilveren van 1.6mm en een stretcher van iemand van Q geleend, die gaat tot 1.2mm. Ik wil tot 6mm maar ik zit nu op 1.6 x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb ze zelf niet want ik ben er het type niet voor, maar ik vind ze bij anderen meestal wel mooi. Dat ligt eraan trouwens, van die enorme gaten vind ik niks, maar die van jou zijn wel mooi :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het ook absoluut niet mooi.
    Je verpest heel je oor ermee,
    en wat als je over twee jaar het niet meer leuk vind.
    Dicht groeien doet het niet.


    I'm in love with you and all your little things

    Ferula schreef:
    Ik vind het ook absoluut niet mooi.
    Je verpest heel je oor ermee,
    en wat als je over twee jaar het niet meer leuk vind.
    Dicht groeien doet het niet.

    Ligt eraan tot hoe groot je het doet, maar tot gemiddeld 8mm groeit het wel dicht.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het maar niks


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ferula schreef:
    Ik vind het ook absoluut niet mooi.
    Je verpest heel je oor ermee,
    en wat als je over twee jaar het niet meer leuk vind.
    Dicht groeien doet het niet.

    Als ik ze eruit haal kunnen ze nog wel dicht groeien hoor, ik denk als je over de 1 cm zit dat dat niet meer kan ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ik vind ze wel stoer, maar zelf zou ik het niet doen xD hou niet echt veel van pijn


    What is youre favo scary movie?

    Ferula schreef:
    Ik vind het ook absoluut niet mooi.
    Je verpest heel je oor ermee,
    en wat als je over twee jaar het niet meer leuk vind.
    Dicht groeien doet het niet.


    Dat is niet waar. Ik zit op 6mm, maar kan ze niet even een paar uurtjes uit laten want dan krijg ik er net een gewone oorbel door. tot 8 a 10mm groeien ze dicht, heb zelfs een meisje meegemaakt die van 26 terug is gegaan naar 0,8

    zal later een foto posten, zit nu in de trein xD

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 15:19 ]

    Hel schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. Ik zit op 6mm, maar kan ze niet even een paar uurtjes uit laten want dan krijg ik er net een gewone oorbel door. tot 8 a 10mm groeien ze dicht, heb zelfs een meisje meegemaakt die van 26 terug is gegaan naar 0,8

    zal later een foto posten, zit nu in de trein xD


    als je zo'n grote heb moet je dan toch gwn terug bouwen ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    als je zo'n grote heb moet je dan toch gwn terug bouwen ?

    Je kan ze ook gewoon uit laten een vriendin van mij had ze tot 8 MM en die deed toen gewoon gewone oorbellen in omdat ze er niks meer aan vond, ze groeide gewoon terug (kitty)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    *mond valt open* okee... ik vind die dingetjes wel leuk, maar zelf zou ik ze dus niet willen..

    ik zat echt te denken van what the fuck zijn dan voor dingen :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    BigTimeLove schreef:
    *mond valt open* okee... ik vind die dingetjes wel leuk, maar zelf zou ik ze dus niet willen..

    ik zat echt te denken van what the fuck zijn dan voor dingen :P

    Bhahahahhahaha, het lijken wel van die tanden, die langwerpige staafjes zegmaar xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!