• Show me your stretchers, als je niet weet wat het zijn, hier zijn de mijne;


    Wie heeft ze ook? _O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb ze niet ;D maar toch reageer ik, want die van jou zien dr awesome uit ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ben er het type niet echt voor.


    Ik ben gemeen xoxo

    Fellatio schreef:
    Ik heb ze niet ;D maar toch reageer ik, want die van jou zien dr awesome uit ;D

    Thihihihi, thank you (cool)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    + hoe ziet zo'n langwerpige er eigenlijk uit in iemand oor? Nog nooit gezien namelijk


    Ik ben gemeen xoxo

    Houston schreef:
    (...)
    Thihihihi, thank you (cool)


    Kan je laten zien hoe ze dr uit zien als et in je oor zit ;D [die rondjes ding hoef niet ;D die heb ik al eens gezien..] die rechte dingen.. gaat dat er niet zo maar uit ? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Kan je laten zien hoe ze dr uit zien als et in je oor zit ;D [die rondjes ding hoef niet ;D die heb ik al eens gezien..] die rechte dingen.. gaat dat er niet zo maar uit ? o-O

    Je hebt van die kleine elastiekjes ervoor, en ik zal even een foto maken ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!


    Ik zit nu op 6 MM btw, hij lijkt best klein zo xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    6 mm is toch al best wel groot?


    Ik ben gemeen xoxo

    Heb er geen - wel een dobbelsteen als traguspiercing, maar vind van die spiraaltjes 't mooist :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Beleza schreef:
    6 mm is toch al best wel groot?

    Ik wil nog tot de acht alleen dat doet best wel pijn :') De eerste van 2 mm deed ook pijn, en daarna tot de 6 niet, nu moet ik toch even doorbijten en door stretchen haha.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Knap dat ze dr niet uit gaan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Beleza schreef:
    Ben er het type niet echt voor.


    -

    Ik ben te lui om foto te maken ;p, Heb er van 10 mm en alles liggen. Zit nu op 6mm XD.


    We're all mad here.

    Ze zijn mooi!
    Mijn oortjes zijn nog dicht.


    Felix

    Ik niet, want ik zou dat mijn oren NOOIT aandoen, zo lelijk..
    Verkloot helemaal u oren vind ik..


    Stop wishing, Start doing..